کاغذ سابلیمیشن در کنار جوهر سابلیمیشن مهمترین ادوات دستگاه های چاپ سابلیمیشن محسوب می شود. هنگام خرید کاغذ سابلیمیشن توجه داشته باشید که کاغذی که خریداری می کنید، ویژگی های لازم را داشته باشد چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت و ماندگاری اثر چاپی دارد. کاغذهای سابلیمیشن دارای سه لایۀ کوتینگ، میانه و لایۀ پشتی می باشد که نسبت به حرارت مقاومت بالایی دارند.

در صورت نیاز به تعویض و خرید کاغذ سابلیمیشن دستگاه های چاپ می توانید با شرکت فرارنگ تبلیغ تماس بگیرید. این مجموعه از ابتدای فعالیت تخصصی خود که در سال 1380 آغاز نموده اند، توانسته انواع دستگاه چاپ و محصولات اولیۀ چاپ سابلیمیشن را با برند معتبر فارنهایت و غیره تأمین با قیمت ارزان تأمین و عرضه کنند.

فروش کاغذ سابلیمیشن

پیش از  خرید کاغذ چاپ سابلیمیشن  باید کیفیت لایه کوتینگ، داشتن سطح صاف، عدم وجود چین و چروک، فاقد لکه باشد، مقاومت بالایی نسبت به حرارت و رطوبت رنگ و میزان گِرم کاغذ را در نظر داشته باشید. در این صورت می توانید از ویژگی های کاغذ سابلیمیشن خریداری شده استفاده نمائید.

خاصیت کاغذهای سابلیمیشن که در دستگاه های چاپ به کار برده می شوند، به نحوی است که جوهر را جذب نمی کند و تنها خاصیت انتقال رنگ را بر روی پارچه و یا کاغذ اصلی دارد. به همین علت با نام کاغذ ترانسفر سابلیمیشن نیز شناخته می شود و از مواد اولیۀ خمیر چوب نرم ساخته شده اند و دارای خمیر چوب سخت نیز می باشد که در انتها فشرده سازی شده و خشک می شوند که برای ساخت کاغذ سابلیمیشن به کار برده می شوند و در دمای بالا سوخته نمی شوند.

قیمت کاغذ سابلیمیشن به برند، کیفیت، ضخامت، ابعاد و وزن آن بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش شرکت فرارنگ تبلیغ در ارتباط باشید.

 

 شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()