اتوبار از جمله خدماتی است که مرتبط به حمل و نقل اسباب و اثاثیه می شود. در واقع با استفاده از خدمات اتوبار و باربری می توانید با اطمینان خاطر و مدت زمان کوتاهی عملیات حمل و نقل اثاثیه را انجام دهید. در حال حاضر نسبت به گذشته خدمات اتوبار و حمل و نقل در تهران توسعه پیدا کرده است که در نتیجۀ آن از افراد خبره و توانمند برای انجام کارهای باربری استفاده می کنند که می توانند بدون اینکه به اسباب و اثاثیه خسارتی وارد کنند، آنها به درستی بسته بندی کنند. سپس وسایل را از چندین طبقه با بهترین شیوۀ حمل و نقل داخل وسایل نقلیۀ باربری جایگذاری نمایند.

اتوبار آزادی، یکی از بزرگ ترین مراکز اتوبار و باربری در تهران است که قادر به ارائه سرویس دهی حمل و نقل اثاثیه و باربری در مناطق پونک، صادقیه، طرشت، جیحون، چیتگر، گیشا، ستارخان و استاد معین می باشد. در واقع این مجموعۀ اتوبار قادر به ارائه خدمات اتوبار در مناطق غرب تهران می باشند.

ارائه انواع خدمات اتوبار

همانطور که می دانید خدمات اتوبار و باربری می تواند به تردد درون شهری و برون شهری مرتبط شود. در واقع مقصود حمل و نقل اثاثیه از مکانی به مکان دیگر می باشد که می تواند در یک منطقه و یا شهرهای مختلف صورت گیرد. البته هر چه مسافت و زمان کمتری برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه صرف شود، طبیعتاً قیمت خدمات اتوبار نیز بسیار ارزان تر خواهد بود. به عبارتی هزینۀ سرویس اتوبار به نوع خدماتی که متعلق به کرایۀ وسیلۀ نقلیۀ باری، تعداد کارگر و همچنین خدمات بسته بندی بار بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات دقیق می توانید با اتوبار آزادی تماس بگیرید. این گروه خدماتی در غرب تهران فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی کرده است و توانسته سطح خدمات باربری مجموعۀ خود را توسعه و رونق ببخشد.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()