طرح توجیهی در عصر حاضر به یکی از الزامات بسیار مهم در اجرای پروژه های اقتصادی تبدیل شده، که بدون استفاده از آن و با تخمین های غلط و نادرست ممکن است، هزینه ها و خسارات بسیار سنگینی را متوجه شد و امکان از سرگیری یک پروژه اقتصادی جدید را تا مدت ها از دست داد. با استفاده از خدمات طرح توجیهی کسب و کار موفق و جامع می توان به خوبی عوامل تهدیدکننده را در پروژه های اقتصادی مشخص نمود و در صورت روبه رویی با آن ها با اعتماد به نفس کامل موانع را برطرف نمود و به ادامه کار و فعالیت خود پرداخت.

اهمیت طرح توجیهی را به خوبی در پروژه های عظیم اقتصادی می توان مشاهده کرد، که ریسک اجرای آن ها بسیار بالاست و تنها یک اشتباه ممکن است بسیار چالش برانگیز و تهدید کننده باشد، زیرا در وضعیت اقتصادی کنونی که مدام با افزایش نرخ ارز و بی اعتباری پولی مواجه هستیم، اشتباهات اقتصادی را باید به حداقل رساند تا در مجموع یک سرمایه گذاری موفق و سود آور را بتوان تجربه کرد. قیمت طرح توجیهی در مقایسه با امتیازاتی که برای مشتریان به همراه دارد بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد، و مبلغ آن به صورت توافقی و توسط کارشناسان مجرب برنامه ریزی بر اساس ظرفیت پروژه، انتظارات مشتریان و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین شده، سپس به مشتریان اعلام می گیرد.

ویژگی های طرح توجیهی کسب و کار

کاهش استرس فعالان اقتصادی و کارکنان در هنگام مواجه با خطرات احتمالی، مدیریت بهتر پروژه، گرفتن بودجه از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، جذب سهامدار و غیره از مهمترین دلایل استفاده از این مستندات آماری است. در اجرای طرح توجیهی کسب و کار مانند طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف گیاهی تمامی چالش های پیش روی پروژه ها به خوبی مشخص می شوند و این امکان را به فعالان اقتصادی می دهد، تا با تحلیل بازارهای اقتصادی و ایجاد خدمات نوین تر، سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص دهند و بسیار موفق و کارآمد در بازارهای اقتصادی ظاهر شوند.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()