تابلو و پوستر دیواری دو المان بسیار مهم و تأثیر گذار در طراحی داخلی ساختمان است، که به محیط روح و انرژی می دهد، و با استفاده از آن ها می توان گفت کار تزئین دیوارهای منازل به پایان رسیده است. توسعه چاپ دیجیتال و سابلیمیشن از مهمترین فاکتورهای افزایش سطح کیفی انواع پوستر دیواری و دلیل محبوبیت آن ها در بازارهای جهانی است، که با استفاده از این روش های چاپ نه تنها بر روی کاغذ بلکه بر روی تمامی جامدات از جمله شیشه، سفال، چوب و غیره انواع تصاویر دلخواه خود را  با کیفیت بسیار بالا چاپ کرد. خرید پوستر دیواری در دو نوع آماده و سفارشی در طرح های دلخواه و اختصاصی در ابعاد و سایز مورد نظر مشتریان انجام می شود و با استفاده از آن ها می توان یک طراحی حرفه ای و تأثیر گذار را به نمایش گذاشت.

بزرگنمایی ساختمان و عمق بخشیدن به محیط از مهمترین دلایل استفاده از این دیوارپوش های زیبا است که در طرح های ساده و سه بعدی با الگوی خاص و در سبک های مختلف  آماده می شوند، و هر سلیقه ای را به سادگی راضی می کنند، برای مثال می توان به انواع پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری اسپرت، پوستر دیواری گل و غیره اشاره کرد که به فضای داخلی ساختمان ها آرامش و زیبایی هدیه می کند.

قیمت خرید پوستر دیواری باکیفیت مانند خرید پوستر دیواری کلاسیک در انواع پوسترهای آماده و سفارشی با توجه به کیفیت چاپ، جوهر، کاغذ، وضوح و رزولوشن تصویر و نوع دستگاه چاپ محاسبه و تعیین می شود، این روکش های دیواری بسته به نوع تصویر و کیفیت چاپ در ابعاد یک یا چند تکه طراحی و تولید می شود، که تعداد قطعات آن در قیمت پوستر دیواری نیز تأثیر زیادی دارد.

 این مجموعه معتبر تمامی سفارشات مشتریان را همراه با خدماتی از قبیل گارانتی اصالت کالا و ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت می رساند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()