سختی گیر رزینی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که در فرآیند تصفیه آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ... برخی از املاحی هستند که موجب سختی آب می شوند که نیاز به از بین بردن آنها می باشد. در نتیجۀ آن خرید انواع سختی گیر رزینی بر اساس سیستم های مختلف تصفیه آب و فاضلاب صورت می گیرد. استفاده از این دستگاه بسیار حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی سلامت انسانها دارد.

شرکت اطلس آب مفتخر است که با تلاش و استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته توانسته انواع پکیج تصفیۀ آب و فاضلاب را برای صنایع مختلف چون صنعتی، خانگی و استخر تهیه نموده و اجرا کنند.

نحوۀ عملکرد سختی گیر رزینی

دستگاه سختی گیر رزینی بر پایۀ مواد رزینی پرولایت و هیدرولایت کار می کند. کاربرد دستگاه سختی گیر رزینی اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، مغناطیسی، الکترونیکی و غیره بر حسب نیاز سیستم و فرآیند تصفیه آب انتخاب و پیاده سازی می شود. بر اساس سختی کربنات، بی کربنات، کلسیم، پتاسیم و غیره نوع دستگاه سختی گیر رزینی انتخاب می شود چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد نهایی سیستم تصفیه آب و سختی گیری آب دارد.

قیمت سختی گیر رزینی آب خانگی، سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک،  سختی گیر آب ، سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک و سایر دستگاه های سختی گیر بر پایۀ عملکرد و درصد خلوص نهایی آن در سیستم تصفیه آب مشخص می شود. بنابراین می توانید متناسب با نوع سختی و مقدار آب و همچنین میزان درصد خلوص خروجی، با قیمت ارزان سختی گیر رزینی مناسب را خریداری نموده و در سیستم تعبیه کنید.

نحوۀ فرآیند و عملکرد انواع دستگاه سختی گیر رزینی متفاوت از یکدیگر می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با قیمت ارزان از شرکت اطلس آب تهیه و خریداری نمائید.  

 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()