دستگاه تصفیه آب صنعتی به دستگاه های تصفیه آب که در ابعاد بزرگ تر از سیستم تصفیه آب خانگی می باشند، اطلاق می شود. انتخاب و تعبیۀ دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب بر اساس بازدهی سیستم ورودی و خروجی شیر آب بسیار حائز اهمیت می باشد چون تأثیر مستقیم بر توان و درصد خلوص آب تصفیه شده در سیستم دارد. امروزه در داخل کشور نیز ساخت و نصب  دستگاه تصفیه آب صنعتی توسط برخی از شرکت های سازندۀ پکیج های تصفیه آب و فاضلاب صورت می گیرد.

شرکت اطلس آب سازندۀ انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی در ایران می باشد که امکان خرید و اجرای دستگاه های تصفیه آب صنعتی سفارشی را متناسب با سازه های تأسیساتی مختلف برای متقاضیان در سرتاسر کشور با قیمت مناسب فراهم نموده است.

کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی و ویژگی آن

سیستم های تصفیه آب و فاضلاب را می توانید در صنایع مختلف مشاهده نمائید هدف از استفادۀ دستگاه تصفیه آب صنعتی ، جداسازی و از بین بردن املاح موجود در آب می باشد که بتوانند آب با درصد خلوص بیشتر تولید و در تأسیسات داخلی شرکت استفاده نمایند. عدم استفاده از آب تصفیه شده، می تواند باعث ایجاد رسوب در سیستم لوله کشی صنعتی شود که می تواند باعث مصرف بیش از اندازۀ انرژی و کاهش عملکرد سیستم و همچنین کاهش کیفیت محصولات تولید شده در کارخانجات شود.

در واقع کلیۀ تأسیسات لوله کشی آب و فاضلاب مجهز به دستگاه تصفیه آب هستند که آب املاح دار را تصفیه نموده و از آن برای تولید مواد غذایی و کاربردهای دیگر به کار می گیرند. درصد خلوص آب ارتباط مستقیم با توان و عملکرد دستگاه های تصفیه آب صنعتی دارد. این نوع دستگاه ها به نسبت سیستم تصفیه آب و فاضلاب خانگی بزرگ تر می باشد و در صنایع مختلف به کار برده می شوند.

عوامل تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

سیستم آنالیز آب ورودی دستگاه تصفیه آب، برند و TDS آب خروجی از جمله موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت  دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی دارد. بر مبنای درصد املاحی که آب دارد، مناسب ترین دستگاه تصفیه آب صنعتی خریداری نموده و تعبیه می شود چون هر نوع آبی نیاز به تجهیزات و فرآیند خاصی برای تصفیه سازی آب خواهد داشت و کارشناس فنی مجرب آگاهی فنی نسبت به این مسئله دارند و اقدام به نصب بهترین دستگاه آب صنعتی RO و غیره می کنند.

نصب دستگاه آب شیرین کن صنعتی که در سیستم تصفیه آب صنعتی لازم و اساسی است و نقش بسزایی در فرآیند اجرای محصولات خواهد داشت.

شرکت اطلس آب به عنوان طراح و سازندۀ انوع پالت پلاستیکی در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است و تا کنون توانسته پاسخگوی نیاز حجم بالایی از صنعت گران باشد.

 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()