کلرزن مایع یکی از مهمترین تجهیزاتی است که از آن در فرآیند سیستم های تصفیه سازی آب استخر به کار برده می شوند. استفاده از دستگاه های کلرزن مایع به صورت اتوماتیک فرآیند تزریق کلر را در داخل آب انجام می دهند. هدف از طراحی و ساخت پکیج کلرزن مایع ، به منظور جلوگیری از گسترش و رشد باکتری های موجود در آب می باشد و بدین وسیله بتوانند از انتقال و نشر بیماری های پوستی در داخل آب جلوگیری کنند. به همین جهت شاهد کاربرد گستردۀ دستگاه کلریناتور مایع و گاز در داخل سیستم تأسیسات استخر و همچنین آب و فاضلاب صنعتی و شهری می باشیم.

شرکت اطلس آب با برخورداری از علم و تجهیزات پیشرفته، یکی از سازندگان پکیج تزریق کلر مایع در سراسر کشور می باشد. این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینۀ ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب و همچنین تجهیزات تأسیسات استخر فعالیت می کنند و پاسخگوی نیاز تقاضیان در اقصی نقاط کشور می باشند.

عوامل تعیین کنندۀ نصب کلرزن مایع

داخل آب موجودات ریز و میکروسکوپی زندگی می کنند که می توانند ناقل باکتری و میکروب های مختلف باشند که رشد و گسترش آنها می تواند مضراتی برای انسان ها داشته باشند. به همین دلیل از کلر برای ضدعفونی کردن آب استخر و همچنین پکیج تصفیه آب و فاضلاب به کار برده می شود. به همین دلیل شرکت های سازندۀ دستگاه و تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب متناسب با نیاز، انواع پکیج تزریق کلر و گاز را ساخته و در دسترس مشتریان قرار می دهند و هنگام پیاده سازی و نصب تأسیسات تصفیه آب و فاضلاب از مزایای آن استفاده می کنند.

برای تهیه و خرید دستگاه کلرزنی با قیمت ارزان می توانید به شرکت اطلس آب مراجعه کنید. این مجموعه از اولین شرکت هایی است که در صنعت تولید تجهیزات تصفیه سازی آب در تهران فعالیت می کند و سازندۀ دستگاه های کلریناتور مایع و گازی در مقیاس مختلف می باشند.

بنابراین شرکت های صنعتی و مراکز استخر می توانند بر حسب نیاز برای جلوگیری از گسترش باکتری در داخل آب و انتقال بیماری های پوستی و گوارشی، از مزایای دستگاه کلرزنی استفاده نمایند که عملیات گندزدایی آب را به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک انجام می دهند.

میزان PH آب یا همان قلیایی بودن آب، میزان درجۀ حرارت آب، غلظت و مدت زمان تماس کلر از مهمترین عواملی هستند که تأثیر مستقیم بر روی فرآیند گندزدایی آب و قیمت کلرزن مایع دارند. در نتیجه این نکات در طراحی و ساخت دستگاه های کلرزن مایع در نظر گرفته می شوند. دوزینگ پمپ مهمترین قسمت دستگاه های تزریق کلرزن مایع و گازی می باشد که نقش مهمی بر روی بازدهی و حجم خروجی تزریق کلر در آب دارد.

برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه کلرزن مایع می توانید با شرکت اطلس آب تماس بگیرید.

 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()