تجهیزات تولید محتوا بسیار متنوع می باشد و با هدف تولید محتوای صوتی و تصویری عرضه و خریداری می شوند. خرید و فروش تجهیزات تولید محتوا در جهان از کاربرد بالایی برخوردار می باشد و در تمام صنایع به کار برده می شوند. با خرید تجهیزات تولید محتوا  ویدئویی به سهولت می توان فایل های تصویری و ویدیویی تهیه نمود که اختصاص به معرفی محصول، کلیپ آموزشی و تبلیغاتی باشد. در این صورت با کمترین تجهیزات می توانند به گسترش کسب و کار و همچنین کسب درآمد کمک کنند.

اگر در تهیه تولید محتوا مبتدی هستید می توانید در ابتدای کار با خرید تجهیزات تولید محتوای ارزان از فروشگاه اینترنتی فوکوس نگار، فعالیت خود را آغاز نمائید. پس از کسب تجربه نیز می توانید تجهیزات خود را بروز و حرفه ای کنید.

فروش تجهیزات تولید محتوای حرفه ای

با خرید تجهیزات تولید محتوای حرفه ای چون خرید رینگ لایت ، دوربین، تجهیزات نورپردازی، انواع ضبط صوت و میکروفون، کامپیوتر، نرم افزارهای حرفه ای ادیت تصاویر و ... به سهولت می توانید به کسب و کار مورد نظر رونق ببخشید و در عین حال کسب درآمد بالایی داشته باشید.

امروزه تفاوت میان مشاغل، تولید محتوای متنی و تصویری منحصربفرد می باشد که توانایی رقابت شدید را در سطح بازار جهانی داشته باشد.

قیمت تجهیزات تولید محتوا ، ارتباط مستقیم با قدرت و مشخصات فنی دستگاه های صوتی، تصویری و نورپردازی که خریداری می کنید، دارد. بنابراین متناسب با نوع فعالیت و همچنین تسلط شما به کسب و کار می توانید با انواع تجهیزات تولید محتوا با بهترین قیمت خریداری کنید که بتواند نیاز شما را برای تولید محتوای تصویری و ویدیویی مرتفع سازد.

فروشگاه اینترنتی فوکوس نگار نیز در تلاش است که در این صنعت به هموطنان خود یاری رساند، از این رو یکی از بزرگ ترین فروشندگان تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و تصویری در تهران می باشد که امکان ارسال کالا به صورت پیک موتوری و وانت پیکان را دارد.

فروشگاه فوکوس نگار

آدرس: تهران میدان امام خمینی ،خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس"

  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()