دستگاه خودپرداز شخصی بهترین راهکار برای گسترش دستگاه های عابر بانک در سطح کشور می باشد که سیستم مدیریت بانکی توانسته این ارزش و اهمیت را برای متقاضیان حقیقی قائل شود. با این تفاسیر روزبروز خرید و فروش دستگاه خودپرداز شخصی در سطح کشور مورد استقبال افراد بیشتری قرار گرفته شد.

شرکت افرا اکسون نیز هم اکنون قادر به ارائه خدمات فروش دستگاه خودپرداز شخصی به افراد حقیقی، علاوه بر مراکز دولتی و اشخاص حقوقی می باشد. این مجموعه جزء اولین شرکت های واردات دستگاه های ATM دولتی و شخصی با برندهای معتبر و قیمت ارزان در سطح کشور می باشد.

مزایای خرید دستگاه ATM  شخصی

خرید دستگاه خودپرداز شخصی توسط اشخاص قابلیت درآمدزایی دارد. در واقع بر اساس مفاد و ضوابط تعیین شده از سیستم بانکداری کشور، بر اساس میزان تراکنشی که دستگاه های عابربانک دارند، می تواند کارمزد بانکی به مالک دستگاه تعلق گیرد چون تمام فعالیت های مرتبط با پولگذاری و نگهداری از دستگاه توسط خریدار صورت می گیرد.

هر کدام از دستگاه های خودپرداز شخصی دارای یک سری ماژول های از پیش تعریف شده می باشند که امکان سرویس دهی خدمات بانکداری الکترونیکی را به دارندگان کارت بانکی می دهد.

برداشت پول، نمایش و چاپ موجودی حساب بانکی، پرینت آخرین تراکنش ها، انتقال وجه بین شماره های حساب شخصی و یا بین بانکی، پرداخت قبوض، دریافت شارژ پولی اپراتورهای تلفن همراه، تغییر رمز و ... از جمله ماژول های مهمی است که هنگام خرید خودپرداز شخصی شخصی برند Wincor ، NCR و غیره باید مد نظر داشته باشید. چرا که عوامل مؤثر بر روی قیمت دستگاه خودپرداز شخصی می باشد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره ای می توانید با واحد فروش شرکت افرا اکسون تماس بگیرید. در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیرات دستگاه های خودپرداز شخصی می توانید با واحد مربوطه در این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()