تولید کننده جعبه پالت پلاستیکی، تلاش می کند که بر اساس نیاز متقاضیان و صنعت گران، محصولات پالت پلاستیکی را تولید نموده و در اختیار آنان قرار دهد. تولید کننده جعبه و سبد میوه پلاستیکی نیز در ابعاد و رنگبندی های مختلف تولید می شوند. طراحی این نوع جعبه های پلاستیکی به نحوی است که امکان چیدمان آنها بر روی یکدیگر وجود دارد. به این ترتیب فضای کمتری را اشغال می کنند.

در لیست محصولات پلیمری شرکت زاگرس پلاستیک، می توان انواع جعبه پلاستیکی و سبد میوه را مشاهده نمود. این مجموعه با سابقۀ طولانی مدت یکی از بزرگ ترین  تولید کننده انواع جعبه پلاستیکی برای مصارف دام و طیور، صنعتی و خانگی در کنار حمل و نقل میوه و کالاهای مختلف می باشد.

تولید کننده جعبه پلاستیکی در تهران

با مراجعه به تولید کننده جعبه های پلاستیکی در تهران می توانید خرید پالت پلاستیکی ، جعبه و سبد مورد نیاز صنعت خود را با قیمت ارزان انجام دهید. کاربرد پالت به عنوان وسیله است که برای قرار دادن کالاها در سطح بالاتر از زمین استفاده می کنند.

بهترین تولید کننده جعبه پلاستیکی کشاورزی، شیلات و امور طیور بر اساس کاربردی که جعبه ها باید داشته باشند، آنها را تولید می کند. توجه به این مسئله باعث افزایش تنوع محصولات جعبه های پلاستیکی در سطح جهان شده است. چرا که متناسب با وزن و نوع اقلام باید طراحی و تولید جعبه و سبد پلاستیکی صورت گیرد. به عنوان مثال تولید کننده جعبه های پلاستیکی کشاورزی با طراحی متفاوت آنها را تولید و می کند و این در حالی است که جعبه های پلاستیکی صنعت شیلات که مرتبط با حمل و نقل ماهی است در اندازه و طراحی متفاوت صورت می گیرد.

بنابراین شرکت زاگرس پلاستیک با در نظر گرفتن تمام نکات و ظرافت های کاری که صنایع مختلف دارند، تولید انواع جعبه پلاستیکی با کیفیت را انجام می دهد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()