لاستیک نکسن کره در ایران طرفداران زیادی دارد و معمولا افراد دارای ماشین های لوکس، از این تایرهای کره ای به خاطر دوام، کیفیت و تنوع بالا و نیز جذابیت زیادی که دارند استفاده می کنند‌. نرخ ارز، برند سازنده و کیفیت بر قیمت خرید تایر تاثیر گذار است و مشخص است با بالارفتن کیفیت محصول، به طبع قیمت آن نیز بالاتر می رود. به عنوان مثال لاستیک های اروپایی، کره ای و ژاپنی از قیمت بالاتری نسبت به خودروهای داخلی برخوردارند. به هنگام خرید لاستیک نکسن باید به دقت آن را بررسی نمود و یا فقط از مراکز معتبر، لاستیک را تهیه نمود، زیرا در بعضی مکانهای عرضه تایر به علت نزدیک شدن به تاریخ انقضا لاستیک، اقدام به عوض نمودن تاریخ تولید آن می کنند، تا یتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز معتبر، خوشنام و فعال در این عرصه است.

این مرکز، ارائه دهنده خدمات نصب و بالانس سیار خودرو در تهران و نیز پخش کننده انواع لاستیک نکسن کره و نیز لاستیک ایرانی و دولتی است که افراد بر حسب بودجه و نیاز خود می توانند نسبت به خرید اقدام کنند، برای خرید لاستیک نکسن و  خرید لاستیک کویر تایر کافیست یکبار این مرکز را انتخاب نمایید تا برای همیشه به آن مراجعه نمایید. در وبسایت این مرکز در قسمت جستجوی پیشرفته خریداران با وارد کردن مشخصات خودرو، اندازه فاق، پهنا و رینگ می توانند انواع برندهای مختلف لاستیک متناسب با ماشین خود را مشاهده کنند و پس از مقایسه آنها، بهترین را متناسب با نیاز و بودجه شخصی خود سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان محصول خود را تحویل بگیرند.

فروشگاه چرخ و یدک واردکننده و عرضه کننده انواع لاستیک خارجی در برندهای معتبری چون میشلن، پیرلی، بریجستون، لاستیک نکسن ، هانکوک، کومهو، رودستون و غیره است و در زمینه لاستیک های داخلی نیز می توان بارز‌، کویر تایر، یزد تایر، ایران تایر و سایر برندهای معتبر را نام برد. 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()