از انواع تجهیزات پخش تصویر و اطلاعات در ابعاد بزرگ که با توجه به کاربردی بودن خود با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه بوده است ویدئو پروژکتور میباشد. ویدئو پروژکتور ها از ابتدای ورود خود با تحولات زیادی مواجه بوده اند و بزرگترین تحول نیز کوچک شدن آنها و ورود ویدئو پروژکتورجیبی میباشد. ویدئو پروژکتورجیبی یکی از ویدئوپروژکتورهای با ابعاد کوچک است که بسیار دوست داشتنی و کاربردی است و میتوان گفت امروزه کاربردی به مراتب بیشتر نیز نسبت به ویدئو پروژکتورهای قدیمی و ثابت پیدا کرده است. نام ویدئو پروژکتور جیبی بخوبی میتواند بیانگر ابعاد آن باشد.  فروشگاه نیزار کالا تنوع زیادی از انواع ویدئو پروژکتور و ویدئو پروژکتورجیبی را بفروش میرساند و با توجه به فروش ویدئو پروژکتور جیبی به صورت اینترنتی امکان انتخاب و خرید را برای شما از سراسر کشور فراهم نموده است.

 ویدئو پروژکتورجیبی از ابعادی بسیار کوچکتر از مدل های ثابت برخوردار است و دیگر نگرانی از بابت حمل ، فضای مورد نیاز برای حمل و  نصب  و همچنین انرژی مورد نیاز برای شروع به کار باقی نمیگذارد. ویدئو پروژکتورجیبی فضای بسیار کمی را برای حمل نیاز دارد و شما میتوانید آنرا در یک گوشه از کیف خود قرار داده و جابجا نمایید. این حجم و ابعاد امکان نصب و اجرای آنرا آسان کرده است . نیازی نیست تا حتما آنرا بر روی سقف و یا فضایی خاص قرار دهید. 

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی هزینه های شما را میکاهد

قیمت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی قابل مقایسه با مدل های ثابت  نیست و از قیمت به مراتب کمتری برخوردار است و همین موضوع علاوه بر مزیت هایی که برای خریدار ایجاد میکند هزینه های او را نیز تا حد زیادی میکاهد. قیمت  ویدئو پروژکتورجیبی بسیار مناسب است و درست است که عواملی در قیمت آنها تاثیر گذار است اما در هر صورت از قیمت بسیار خوبی بهره میبرد.  قیمت ویدئو پروژکتورجیبی متاثر از برندها و مدل ها ممکن است با برخی مدل های قدیمی پروژکتورهای ثابت نیز برابری کند که البته این طبیعیست .

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()