ویژگی های پوستر دیواری مناسب

پیشرفت و توسعه صنعت چاپ، و امکان چاپ بر روی انواع جامدات و غیره این امکان را به وجود آورد تا دکوراتورها و طراحان بتوانند با استفاده از انواع طرح های اختصاصی خود، پوستر دیواری مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. استفاده از تصاویر مرتبط با گرافیک بسیار بالا و رزولوشن مناسب از مهمترین معیارها و ویژگی های پوستر دیواری مناسب می باشد، که به فضای ساختمان هویت و زیبایی بی بدیلی می بخشد، و توجه افراد به خود جذب می کند. برای خرید پوستر دیواری به فروشگاه وال نید مراجعه کنید. 

سطح رویی انواع پوستر دیواری سه بعدی و مناسب معمولا با استفاده از روکش های لیمینت و سلفون پوشیده می شود، تا در برابر آسیب های محیطی بتوان به خوبی از این روکش های کاغذی محافظت کرد. کیفیت و وضوح تصویر در این محصولات به نوع دستگاه چاپ و متریال مصرفی آن از جمله کاغذ و جوهر بستگی دارد. از انواع کاغذهای ماسه ای، پوشالی، اکلیلی، پودری و غیره در ابعاد و اندازه های  A4, A3, A++ در چاپ پوستر دیواری استفاده می شود که این منسوجات کاغذی در برابر گرماژ 100 تا 300 گرم دستگاه های چاپ دیجیتال مقاومت خوبی از خود نشان می دهد، بدون تغییر شکل تصاویر را با کیفیت بسیار بالا به نمایش می گذارد. بنابراین برای خرید پوستر دیواری ارزان و باکیفیت بهتر است، به مراکز معتبر فروش مراجعه کرده و با توجه به مشخصات فنی این محصولات و کیفیت تولید آن ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرد.

فروش آنلاین پوستر دیواری

گروه تزئینات داخلی وال نید از معتبرترین مجموعه های فروش آنلاین پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت مانند فروش پوستر دیواری کودک در برندهای معتبر داخلی و خارجی است، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال   می کند. متقاضیان خرید پوستر دیواری سفارشی و آماده با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند محصولات مورد نظر خود را در میان تنوع بسیار بالایی از سبک و طراحی انتخاب کرده و خریداری نمایند.

 

فروشگاه وال نید

شماره تماس: 02156616206

شماره واتساپ: 09120225267

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()