شستشوی ساختمان ها از کار هایی مهمی است که هر صاحب ساختمانی باید به آن اهمیت دهد تا بتواند زیبایی ساختمانش را تامین نماید. انواع نمای ساختمان از قبیل سنگ، آجر، شیشه و... قابل شستشو به روش های مختلفی می باشد که به همین منظور می توانید از مراکز ارائه دهنده ی خدمات شستشوی نمای ساختمان بخواهید تا این کار را با روش صحیحی انجام دهد.

ساختمان ها به دلایل آلودگی هوا و باران ها اسیدی و گرد و غبار و.... دچار کثیفی می شوند و ممکن است جرم روی نما را بگیرد که باید مورد شستشو قرار گیرند. برخی از آلودگی های سطح نما به وسیله ی استفاده از شوینده ها از بین می رود اما برخی نیز باید با استفاده از روش های مختلف و به کار گیری مواد اسیدی شسته شود. گروه نماروز از مراکز ارائه دهنده ی خدمات نما از جمله شستشوی نمای ساختمان ، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نصب توری مرغی، پوشاند درز انقطاع و... می باشد که می توانید از این مجموعه ی معتبر برای انواع کار های مرتبط با نما کمک بگیرید.

نمای ساختمان امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و صاحبین ساختمان ها در جهت زیبایی نما در تلاشند و اولین مرحله برای زیبایی در هر نمایی تمیزی آن است. افراد خود بدون کمک گرفتن از مراکز نماشویی نمی توانند شستشوی نما را انجام دهند، زیرا مهارت و استفاده از ابزار های مختلف ، بسیار مهم است. مراکز ارائه دهنده ی خدمات شستشوی نمای ساختمان و  خدمات نماشویی ساختمان با کیفیت بسیار بالا ، با استفاده از روش های درست شستشوی نما را انجام می دهد تا هیچ آسیبی در بافت نما به وجود نیاید. گروه نماروز انواع خدمات نما از جمله نقاشی نما، شستشوی نمای ساختمان ، نصب توری مرغی و.... را با هزینه های بسیار مناسب به شما ارائه می دهد.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()