اتوبار به فعالیت شرکت های خدمات رسانی باربری و حمل و نقل اطلاق می شود. با بهره گیری از خدمات اتوبار و باربری می توانید با امنیت خاطر، جابجایی اسباب و اثاثیۀ منزل خود را انجام دهید. امروزه افراد به تنهایی نمی توانند از عهدۀ اسباب کشی منزل برآیند، نیاز به استفاده از خدمات شرکت های  اتوبار  دارند که با در اختیار گذاشتن وسایل نقلیۀ باربری مناسب و کارگران توانمند و مجرب بتوانند در مدت زمان کوتاهی عملیات حمل و نقل اثاثیه را انجام دهند.

اتوبار آزادی با کسب تجربه طی چندین سال، امروزه قادر به ارائه هر گونه خدمات باربری و اتوبار در منطقۀ غرب تهران می باشد.

استفاده از خدمات اتوبار

خدمات اتوبار و  باربری مرتبط به حمل و نقل اثاثیه از مکانی به مکان دیگر می باشد. امروزه این نوع خدمات به واسطۀ شرکت های مجرب به مشتریان ارائه داده می شود. شرکت های اتوبار و باربری در تهران با استخدام نیروی مجرب و کار آزموده قادر به بسته بندی اصولی وسایل و همچنین حمل و نقل وسایل بدون صدمه می باشند.

استفاده از کارگران با سابقه و کاربلد به شما این اطمینان را می دهد که با حداقل خسارت، اسباب و اثاثیه جابجای شوند. علاوه بر آنکه توانایی بسته بندی ایمن قطعات سنگین و شکستنی را دارند و با اطمینان وسایل را به سلامت بسته بندی نموده و در مقصد تحویل می دهند.

بر مبنای مدت زمان اسباب کشی، تعداد کارگر و همچنین خدمات جانبی چون بسته بندی وسایل و مواردی از این قبیل، قیمت اتوبار تعیین می شود. پیش از استفاده از خدمات مراکز اتوبار و حمل و نقل اثاثیه باید نسبت به داشتن مجوز کسب و کار شرکت اطمینان حاصل نمائید و درگیر افراد کلاهبردار نشوید.

برای دریافت خدمات اتوبار و باربری در منطقۀ تهران می توانید با اتوبار آزادی تماس بگیرید.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()