قیمت فروش اقساطی خودرو  در شرکت های لیزینگ خودرو و شعب نمایندگی فروش اقساطی خودرو داخلی تفاوت هایی با بازار آزاد و طرح های پیش فروش دارد که البته دلایل این اختلاف قیمت ها بسیار روشن و قابل پذیرش است، که از مهمترین آن ها می توان به درصد سود شرکت های لیزینگ خودرو، نوع و مدل خودرو، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و نرخ تورم سالانه اشاره کرد که البته امری روشن و بدیهی است. قیمت خدمات فروش اقساطی خودرو در نهایت با توجه به شیب صعودی قیمت ها و همین طور نوسانات نرخ ارز به نفع مشتریان تمام می شود، و می توان آن را یک روش مطمئن سرمایه گذاری معرفی کرد.

فروش اقساطی خودرو داخلی

فروش اقساطی خودرو داخلی و مونتاژ مانند پراید، پژو، دنا، جک، سمند، کوییک و غیره به دلیل قیمت بسیار مناسب و همچنین شرایط واگذاری مناسب تر طرفداران بسیار بیشتری نسبت به انواع خودروهای خارجی دارند، این اتومبیل ها هزینه های تعمیر و نگهداری پایین تری دارند و در مصرف سوخت خودرو صرفه جویی می کنند. سالهاست که کمپانی های خودروسازی داخلی با ارتقاء قابلیت های خودروهای خود در تلاش هستند تا توجه متقاضیان خرید خودرو اقساطی مانند فروش اقساطی ایران خودرو  را به خود جلب نمایند برای مثال می توان به انواع مدل های ساینا، تیبا، کوییک، دنا، دنا پلاس و دنا توربو پلاس اشاره کرد، که از نظر قیمت و هزینه های جانبی نگهداری بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند و طراحی داخلی و خارجی آن ها نیز در شرایط مطلوب قرار دارد، که البته در این میان دنا و دناپلاس بالاترین جایگاه را از آن خود کرده اند.

مجموعه معتبر و خوشنام سایا خودرو با سالها تلاش و فعالیت در  زمینه فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی با بهترین شرایط واگذاری یک بستر امن و مطمئن را برای علاقه مندان خرید خودروهای صفر با حداقل پیش پرداخت فراهم کرده است و در کنار برترین شرکت های لیزینگ خودرو قرار گرفته است.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()