کمپرسور اسکرو از پرکاربرد ترین دستگاه های کمپرسور هوا محسوب می شود که در صنایع متعددی کاربرد آن را می توان ملاحظه نمود. فناوری ساخت دستگاه های کمپرسور اسکرو بسیار ساده می باشد و در طراحی آن می توان دو روتور یا چرخندۀ دندانه ای شکل را مشاهده نمود که قابلیت چرخش دورانی دارند. از مزایای چرخش روتورها برای فشرده سازی یا همان متراکم سازی سیالات هوا و گاز بهره گرفته می شود.

شرکت هوامدار دارای سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ فروش دستگاه های کمپرسور هوا می باشد. در صورت نیاز به خرید کمپرسور اسکرو و یا کمپرسور پرتابل می توانید با واحد مرکزی شرکت تماس بگیرید.

نحوۀ عملکرد کمپرسور اسکرو و انواع آن

پس از ورود هوا به داخل دستگاه، دو روتور تعبیه شده، بر خلاف جهت یکدیگر می چرخد و این چنین هوا میان آنها محصور می شود و موجب تراکم سازی سیالات می شود و هوای فشرده شده به خارج از دستگاه انتقال پیدا می کند. از نتایج حاصلۀ ان برای یک سری فعالیت های صنعتی به کار برده می شود.

کمپرسور اسکرو تسمه ای و کوپل مستقیم دو مدل از انواع کمپرسور اسکرو هستند که تفاوت های ناچیزی بین آنها وجود دارد و متناسب با نیاز می توانید هر کدام از آنها را خریداری نموده و در راه اندازی سیستم های صنعتی استفاده نمائید.

به دلیل مزایای زیادی که  خرید کمپرسور اسکرو نسبت به کمپرسور پیستونی و غیره دارد، صنعت گران بیشتر تمایل به کاربرد این دستگاه برای متراکم سازی سیالات گازی هستند. میزان مصرف برق کمپرسور اسکرو بسیار پایین است و این مسئله کاربرد این دستگاه را بیشتر کرده است.

شرکت هوامدار به دلیل داشتن تجربیات فراوان در حوزۀ فروش دستگاه های کمپرسور هوا، می تواند شما در این امر راهنمائی کنند که مناسب ترین دستگاه را سفارش دهید.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()