خشک کن هوا از جمله دستگاه های صنعتی است که از آن برای حذف رطوبت موجود در هوا به کار برده می شود. دستگاه کمپرسور برای متراکم سازی هوا به کار برده می شود و برخی از سیستم ها برای آنکه بتوانند جریان انتقال هوا را بین خطوط لوله کشی کنترل کنند، نیاز به استفاده از دستگاه های خشک کن هوا می باشند. هدف اصلی از خرید دستگاه خشک کن هوا، حذف رطوبت موجود در هوا می باشد. بدین وسیله می توانند از آسیب دیدگی به ماشین آلات جلوگیری نمود. کاربرد درایر و دستگاه های خشک کن هوا در کنار دستگاه کمپرسور هوا می باشد که پس از متراکم سازی هوا، رطوبت موجود در هوای فشرده را از بین می برد. بدین وسیله از آسیب دیدگی به تجهیزات جلوگیری می شود.

برای خرید خشک کن هوا و سایر متعلقات این دستگاه می توانید با کارشناسان فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید. این مجموعه از ابتدای راه اندازی فعالیت کاری خود، در حوزۀ فروش تجهیزات صنعتی چون دستگاه های کمپرسور هوا و یا رطوبت گیر هوا فعالیت می کنند.

فروش خشک کن هوا و کاربرد آن در صنعت

فروش خشک کن هوا در ابعاد مختلف صورت می گیرد. در واقع کاربرد خشک کن هوا، کاهش دمای آب و در نتیجۀ آن از بین بردن رطوبت هوا می باشد. به واسطۀ ان می توان هوای فشرده شدۀ بدون رطوبت را به داخل خطوط لوله کشی انتقال دهد.

خشک کن هوا به دلیل ساختاری که دارد، قادر به خشک کردن هوا یا همان رطوبت گیری هوا می باشد که به واسطۀ آن از پوسیدگی و فرسودگی لوله های انتقال هوا جلوگیری می کند. با بهره گیری از مزایای خشک کن هوا یا درایر تبریدی می توان از آسیب دیدگی قسمت های مکانیکی و برخی از تجهیزات دستگاه های صنعتی جلوگیری نمود. در صورت عدم استفاده از خشک کن هوا در سیستم هایی که مجهز به کمپرسور هوا هستند، سیستم با مشکل روبرو می شود و می تواند عملکرد دستگاه را دچار مشکل سازد و بازدهی آن را کاهش دهد ولی با بهره گیری از دستگاه رطوبت گیر هوا می توان عملکرد سیستم را بهبود می بخشد.

برای خرید خشک کن هوا باید توجه به ابعاد دستگاه داشته باشید چون متناسب با ظرفیت سیستم صنعتی، کمپرسور هوا نصب می شود. لذا بر حسب توان و ظرفیت دستگاه، یعنی میزان ورودی و خروجی هوا انتخاب می شود. بدین وسیله فروش خشک کن هوا و فروش درایر تبریدی نیز در در ابعاد و سایز متفاوت صورت می گیرد. البته انتخاب مدل دستگاه درایر تأثیر بسزایی بر روی عملکرد سیستم و حجم سیالات در خروجی خواهد داشت.

شرکت هوامدار با بهره مندی از تجربیات چندین ساله در حوزۀ صنعتی هوای فشرده در مدت زمان کوتاه، توانسته تجهیزات و دستگاه هایی که در راه اندازی چنین سیستم هایی را تأمین نماید و در اختیار مشتریان قرار دهد. در صورت نیاز به خرید دستگاه خشک کن هوا، درایر، کمپرسور هوا و غیره می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

 شرکت هوامدار

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()