متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت می توانند از انواع پارکت لمینت برای دیزاین ساختمان خود استفاده کنند، به همین دلیل است که در دوره نسبتا کوتاهی استفاده از این محصولات با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است.

فروش آنلاین پارکت ارزان قیمت

فروش آنلاین پارکت ارزان قیمت و باکیفیت از طریق مجموعه های معتبر واردات و پخش محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان مانند گروه دکورآفیس برای تمامی متقاضیان خرید پارکت و لمینت در سراسر کشور به صورت مستقیم و بی واسطه فراهم شده است، از مهمترین مشخصه های این مجموعه  در مقایسه با دیگر مراکز فروشگاهی می توان به ارسال فوری و مطمئن محصولات به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا اشاره کرد. متقاضیان خرید انواع پارکت  و پارکت لمینت در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به سایت اینترنتی دکورآفیس به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش آنها اقدام  نمایند.

پارکت لمینت نیز نوعی  کفپوش چوبی است که برای ساخت آن از مقاوم ترین چوب ها استفاده می شود. این نوع پارکت ها در برابر آب مقاومت بالاتری دارند، نصب پارکت لمینت ها بسیار سریع و آسان می باشد و مقاومت آنها در برابر اجسام نوک تیز نیز بیشتر است و برای نصب آنها نیازی به استفاده از چسب نمی باشد.

فروش آنلاین پارکت کف

فروشگاه معتبر و آنلاین دکورآفیس با چندین سال فعالیت در زمبنه عرضه انواع محصولات تزئینی ساختمان و فروش پارکت و پارکت لمینت مانند  خرید پارکت لمینت ترکیه  با ارائه خدماتی همچون ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور همراه با بهترین بسته بندی و گارانتی اصالت کالا در شمار محبوب ترین و خوشنامترین مراکز فروشگاهی قرار گرفته است، که متقاضیان خرید پارکت و پارکت لمینت با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توانند با اعتماد کامل این محصولات چوبی با ارزش و زیبا را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()