دستگاه سیل، از دیگر دستگاه های صنعتی است که به منظور بسته بندی محصولات مواد غذایی به کار برده می شود. امروزه بیش از گذشته به اصول بسته بندی محصولات اهمیت داده می شود چون رقابت میان شرکت ها، در نحوۀ بسته بندی کردن کالاها می باشد. خرید دستگاه سیل نیز با دستورالعمل ساده ای که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته شده است. موجب شده تا صنعت گران داخلی به فکر ساخت دستگاه های سیل بیفتند و بدین وسیله بتوان با قیمت ارزان، خرید دستگاه سیل بسته بندی را انجام داد.

برخی از شرکت های صنعتی چون شرکت آراد ماشین به ساخت دستگاه های صنعتی در حوزۀ بسته بندی فعالیت دارند. توانسته اند با در نظر گرفتن نیاز بازار و همچنین دستگاه های مشابه خارجی، انواع دستگاه بسته بندی با بازدهی بالا و قیمت مناسب ساخته و در اختیار صنعت گران قرار دهند.

فروش دستگاه سیل و اهمیت کاربرد آن

استقبال از فروش دستگاه سیل مانند فروش دستگاه سیل ظروف به دلیل کاربرد ویژه ای که در امور بسته بندی دارد، می باشد. عملکرد دستگاه سیل بسته بندی به روش حرارت و یا امواج القایی می باشد که به همراه فشار و پرس، عملیات چسباندن سلفون و یا فویل های آلومینیومی را برای پلمپ کردن محصولات به کار می گیرد.

بنابراین صنعتگران توانسته اند در دو دسته بندی دستگاه سیل حرارتی و دستگاه سیل القایی را تولید نموده و در دسترس شرکت های تولیدکنندۀ مواد غذایی، لبنیاتی، مواد بهداشتی، تجهیزات پزشکی و غیره قرار دهند.

بدین وسیله با قیمت ارزان تر از برندهای خارجی می توان دستگاه سیل بسته بندی را خریداری نمود.

متناسب با حجم تولیداتی که دارید و نیاز به بسته بندی آنهاست، می توانید دستگاه سیل بسته بندی خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی مورد نظر خود را به واسطۀ شرکت آراد ماشین سفارش دهید.

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()