یکی از انواع دستگاه های پروژکتور که طرفداران زیادی دارد مینی ویدئو پروژکتور مدل t28 می باشد. شما می توانید این مینی ویدئو را از نیزار کالا با بهترین قیمت خریداری کنید و در محیط های متنوعی از آن استفاده نمایید. این دستگاه را به عنوان یکی از دستگاه های دیجیتالی آموزشی می شناسند که امروزه از آن استفاده بسیار زیادی می شود. آن دسته از افرادی که نمایش دادن تصاویر در ابعاد بزرگ برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد این مینی ویدئو را خریداری می کنند.

شما می توانید خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 را از فروشگاه نیزار کالا به صورت اینترنتی انجام دهید. اگر شما در مورد این دستگاه اطلاعات زیادی ندارید  می توانید با کارشناسان فروش مشورت کنید تا آنها به خوبی هر یک از نکاتی که در مورد مینی ویدئو  وجود دارد را برای شما بیان کنند. برخی از ویژگی های مهمی که این مینی ویدئو دارد را برای شما در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشید.

ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور مدل t28 :

برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که مینی ویدئو پروژکتور مدل t28 دارد و شما زمان خرید دستگاه باید از آن اطلاع داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. وضح تصویر در این مینی ویدئوها بسیار بالا می باشد و شما می توانید تصاویر را با بهترین کیفیت از آن دریافت نمایید. آن دسته از افرادی که کیفیت تصویر پروژکتور برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد بدون شک این دستگاه را انتخاب و خریداری می کنند. نیازا کالا دستگاه را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.
  2. دستگاه دارای خروجی ها و پورت های متنوعی می باشد. بنابراین شما می توانید هر یک از پورت های آن را که بیشتر نیاز دارید را برای نشان دادن تصاویر مورد استفاده قرار دهید.
  3. مینی ویدئو پروژکتور مدل t28 دارای پورت اچ دی ام آی می باشد. بر همین اساس شما به راحتی می توانید دستگاه را به تلویزیون وصل کنید و از آن کیفیت بالایی دریافت نمایید. در هر یک از مراحل نصب دستگاه اگر مشکلی داشته باشند کارشناسان نیازا کالا مشورت های لازم را به شما ارائه می دهند.
  4. مینی ویدئو پروژکتور مدل t28 به وای فای وصل می شود، بنابراین از آن می توانید برای وصل شدن به شبکه های اینترنتی استفاده کنید. این ویژگی خدمات بیشتری را به شما ارائه می دهد که همین مورد یکی از اصلی ترین ویژگی های دستگاه می باشد.
  5. شما می توانید خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل t28 و  خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی را از فروشگاه نیزار کالا با بهترین قیمت انجام دهید و مورد استفاده قرار دهید. قیمت ارائه شده توسط این فروشگاه برای خرید دستگاه بر اساس استانداردهای تولیدی کمپانی می باشد که نیازا کالا از شما هزینه مناسبی را دریافت می کند.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548083

تلفن ثابت:66848823 -66848281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()