خواب نیاز اساسی هر یک از افراد است که همه ما در شبانه روز و نزدیک به یک سوم آن را به استراحت می پردازیم بنابراین فراهم کردن یک تخت مناسب، بسیار مهم و حائز اهمیت است و به طور کلی تخت ها در انواع یک نفره و دو نفره دسته‌ بندی می‌شوند. تخت های یک نفره همانند تخت های دونفره دارای سرویس خواب مخصوص به خود می باشد که می توانید هم سرویس خواب را به طور کامل تهیه نمایید و هم تخت را به صورت جداگانه خریداری کنید. تخت ها در انواع فلزی و چوبی به تولید می‌رسند که امروز تخت های چوبی رواج بیشتری پیدا کردند و دلیل آن تنوع طرح و رنگ آن بوده و همینطور قیمت مناسب و مقاومت بالای آن موجب خرید تخت یک نفره در این نوع شده است.

نکات مهم در خرید تخت خواب یک نفره

در زمان خرید تخت یک نفره باید به نکات مهمی توجه نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای خرید داشته باشید یکی از مهم ترین نکات در انتخاب تخت استاندارد و مناسب، ارتفاع آن است که ارتفاع تخت باید مناسب باشد و هوا از زیر تشک بتواند گردش پیدا کند و این به دلیل عدم رشد میکروب و باکتری و ماندن رطوبت در تخت می باشد همچنین ارتفاع کلی تخت باید متناسب با فردی باشد که تخت برای او خریداری می‌گردد.

فروشگاه بهسازان چوب فروش انواع تخت خواب های یک نفره و دو نفره و انواع سرویس خواب های جدید و به روز را انجام می دهد و قیمت ‌های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است. برای خرید می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه معتبر محصولات را مشاهده نمایید و نسبت به خرید اقدام کنید.

رنگ و طرح تخت یک نفره

تخت ها در انواع مدل ها و طرح های مختلفی و در رنگ بندی های متنوع به تولید می‌رسد که افراد با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود نوع مورد نظر را انتخاب می نمایند طرح تخت خواب باید متناسب با سایر لوازم و دکوراسیون داخلی اتاق باشد بنابراین برای ایجاد این هماهنگی باید تخت ها را در سبک دکوراسیون داخلی تهیه نمایید ، تخت های کلاسیک برای اتاق های با فضای کمتر مناسب می باشند زیرا این تخت ها حجم کمتری نسبت به تخت ‌های دیگر دارند و می توانید از سایز مناسب این تخت یک نفره برای مکان های کوچک بهره برد. تخت های در سبک های مدرن امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است که برخی دارای تاج و یا وسیله های جانبی باشد فضای بیشتری را در مقایسه با تخت های کلاسیک می‌گیرد و برای مکان های بزرگتر مناسب می باشد. انتخاب رنگ تخت نیز بسیار مهم است و باید با سایر لوازم هماهنگ باشد، استفاده از رنگ هم خانواده با سایر لوازم و یا در برخی موارد رنگ های قرینه می تواند زیبایی و جلوه خوبی را به محیط ببخشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()