قیمت نایلون حبابدار به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامۀ مقاله به آنها اشارۀ کوتاهی خواهیم داشت. کاربرد اصلی پلاستیک حبابدار برای مصارف بسته بندی اقلام مختلف می باشد. فروش این نوع نایلون در اندازه و سایزهای مختلف صورت می گیرد. لذا قیمت نایلون حبابدار بسته بندی بر اساس متراژ رول نایلون و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ پلاستیک مشخص می شود.

برای سفارش عمدۀ پلاستیک حبابدار می توانید با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس گرفته و پس از آگاهی از دریافت لیست قیمت انواع نایلون حبابدار ، سفارش خرید خود را ثبت کنید. البته امکان سفارش خرید نایلون های بسته بندی با حجم اندک نیز برای مشتریان فراهم می باشد.

قیمت نایلون حبابدار سایز بزرگ

قیمت نایلون حبابدار سایز بزرگ نسبت به سایز کوچک گران تر می باشد. با افزایش ابعاد حباب این نوع نایلون ها، بهترین کاربرد آنها برای بسته بندی کالاهای بزرگ صنعتی می باشد چون بهتر می توانند ماهیت ضربه گیری خود را حفظ نمایند و از ورود صدمات جدی به اقلام جلوگیری کنند.

با افزایش دغدغه های کاری که برای عموم افراد بوجود آمده است، امکان سفارش اینترنتی انواع نایلون حبابدار و دیگر پلاستیک های بسته بندی با قیمت ارزان برای مشتریان گرامی در سرتاسر کشور امکان پذیر می باشد. بنابراین با بهترین قیمت نایلون حبابدار را بر حسب نیاز در اندازه های مختلف خریداری کنید.

قیمت فروش نایلون حبابدار بسته بندی نسبت به نایلون های معمولی از قیمت بیشتری برخوردار است ولی به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد و می تواند از وارد شدن صدمات جدی به کالاها جلوگیری کند، بسار مقرون به صرفه می باشد. به همین علت متقاضیان زیادی در سطح جهان دارد و حتماً برای بسته بندی دستگاه و اقلام حساس از مزایای این نوع نایلون استفاده می کنند.

پیش از خرید پلاستیک بسته بندی، می توانید پس از مشاهدۀ لیست قیمت نایلون های حبابدار شرکت باران پلاست تصمیم خود را بگیرید.

 

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()