طراحی فضای سبز را می توان با حداقل بودجۀ اختصاصی انجام داد. چرا که متدهای مختلفی برای طراحی مدرن فضای سبز وجود دارد. با حداقل امکانات و طراحی اصولی و منطقی می توان نمایی فوق العاده برای محوطۀ ساختمان ویلایی و یا آپارتمانی و مجتمع های تجاری و درمانی ایجاد نمود. چند سال اخیر برخی از شرکت های مهندسی و معماری به صورت تخصصی در حوزۀ طراحی، نظارت و خدمات طراحی فضای سبز و همچنین خدمات نگهداری فضای سبز فعالیت می کنند.

گروه مهندسی طراحان باغ پارسی، یکی از این مجموعه های فنی و مهندسی است که در تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را با بهره گیری از افراد متخصص و مجرب آغاز کند و پروژه های متعددی را با بودجه های مختلف به بهترین شکل اجرا کند.

نکات مهم در طراحی و اجرای فضای سبز

تفاوت آنچنانی در طراحی فضای سبز ویلا ، آپارتمان، محیط بیمارستان، مجتمع های تجاری و اداری وجود ندارد چون متناسب با بودجۀ در نظر گرفته شده و نیاز متقاضیان، امکان طراحی فضای سبز با متدهای جدید میسر است.

طراحی سیستم های روشنایی و تجهیزات نورپردازی، اجرای آبنما ،طراحی و نصب تجهیزات دکوراتیو و دکوراسیون محوطه (چون نیمکت، مجسمه، چراغ، گلدان، سایه بان و ... )، در نظر گرفتن فضای اختصاصی زمین بازار و ورزشی در فضای باز، طراحی و اجرای زمین چمن به روش رولی و بذری، طراحی و نصب انواع آبنما، برکه و یا آبشار، اختصاص کفپوش مناسب برای پیاده روی و دوچرخه سواری، در نظر گرفتن سیستم آبیاری تحت فشار به روش دستی و اتوماتیک، طراحی فضای روف گاردن یا فضای سبز بر روی پشت بام و ... از جمله موارد کلیدی برای طراحی و اجرای فضای سبز محسوب می شوند.

گروه مهندسی طراحان باغ پارسی با در اختیار داشتن طراحان معماری و هنر قادر به ارائه بهترین خدمات در خصوص طراحی، اجرا و نگهداری از فضای سبز، متناسب با میل و بودجۀ اختصاصی شما می باشند.

 

 گروه مهندسی طراحان باغ پارسی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()