تولیدی لباس بچه بیش از تولیدی لباس بزرگسال حائز اهمیت است و دارای ظرافت کاری های متعددی است که در ادامه به آنها اشارۀ کوتاهی می کنیم. به طور معمول مجموعۀ تولیدی لباس بچه بر اساس استانداردهای رایج در جهان و همچنین رده بندی سنی نوزادان و کودکان در کشور، طراحی و تولیدی انواع لباس بچه را انجام می دهند. طرح، رنگبندی و دوخت نیز در کنار سایزبندی پوشاک کودکان بسیار حائز اهمیت است چون تأثیر قابل توجهی بر روی فروش لباس بچه خواهد داشت.

شرکت ایران پوش به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ تولید لباس کودکانه و نوزادان در تهران می باشد. با توجه به سابقۀ طولانی که در این عرصه فعالیت می کند، توانسته اند، بستر مناسبی برای فروش تکی و عمدۀ لباس های کودکانه را با بهترین قیمت برای مشتریان فراهم سازد.

ویژگی موفق ترین تولیدی لباس بچه

یک تولیدی موفق در حوزۀ پوشاک کودکانه، توجه بسزایی بر روی استانداردهای سایزبندی، طراحی پوشاک و انتخاب مواد اولیۀ درجه یک خواهد داشت. انتخاب مواد اولیۀ مرغوب و پارچۀ کاملاً نخ پنبه بدون حساسیت از مهمترین فاکتورهایی است که برای تولیدی لباس بچه بسیار مهم است. استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات برای احداث خط تولیدی لباس کودکانه چون دستگاه های برش، میز برش، قیچی کوریس، دستگاه راسته دوز، ماشین دکمه دوز، اورلوک نخر ریمولدی زیگزاگ و ... ضرورت دارد چون باعث سرعت بخشیدن به فرآیند تولید لباس بچه گانه می شود.

بهترین تولیدی پوشاک کودکانه، همواره تمامی جوانب مرتبط با تولید لباس بچه گانه را در نظر می گیرند تا کودکان و نوزادان احساس راحتی داشته باشند و دچار حساسیت پوستی نشوند.

شرکت ایران پوش به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و فروش لباس پسرانه و دخترانه و انواع لباس بچه، فعالیت خود را در سال 1370 آغاز نموده و تا کنون توانسته بخش عظمی از پوشاک کودکانه در سطح بازار را به گروه تولیدی خود اختصاص دهد.

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()