آب بندی نمای ساختمان به روش های مختلف و با مواد اولیۀ متفاوت صورت می پذیرد که به برخی از آنها در این مقاله می پردازیم، که در صورت نیاز بتوانید از خدمات مناسب ترین گروه ساختمانی بهره گیرید. فرآیند آب بندی نمای ساختمان کاری تقریبا ً زمانبر است که البته به حجم کار و نوع مواد بستگی دارد.

گروه نماروز یکی از گروه های فعال در حوزۀ انجام امور فنی، مرتبط با نمای ساختمان مانند انجام آب بندی نمای ساختمان می باشد. از این رو این مجموعه از افراد فنی و تجهیزات ایمنی و اختصاصی برای امور آب بندی نمای ساختمان، شستشوی نما، رفع نم نما، بند کشی نما و غیره استفاده می کند.

معرفی متریال مخصوص آب بندی نمای ساختمان

مصالح ساختمانی نما، بر اساس ساختار در طبقه بندی اصلی صیقلی و غیر صیقلی دسته بندی شده و متناسب با آن، مناسب ترین مواد مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور معمول برای آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه از چسب های پلی یورتان استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی، نور خورشید، تغییرات دما دارد. علاوه بر آنکه مقاومت بالایی در مقابل پاره شدن دارد و از قدرت چسبندگی بالا و همچنین خاصیت الاستیک قوی برخوردار است. خدمات پوشاندن درز انقطاع توسط این مجموعه ارائه می گردد.

برای آب بندی نمای ساختمان با مصالح ساختمانی غیر صیقلی و متخلخل چون سیمان، سنگ و غیره از دیگر مواد با کیفیت چون مواد رزینی، مواد نانو، عایق های دو جزئی، مواد پلیمری شفاف و z90 و ... استفاده می شود. این نوع مواد عایق آب و رطوبت هستند و نسبت به مواد نانو و رزینی از نمای بهتری برخوردار است و از ماندگاری بالا برخوردار است.

برای کسب اطلاعت دقیق تر می توانید با کارشناسان فنی و مجرب گروه نماروز تماس بگیرید و مشورت لازم را در این خصوص دریافت کنید.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()