ثبت نام لاستیک دولتی مطابق با مصوبۀ دولتی و قانونی به صورت رسمی صورت می گیرد. اینگونه تسهیلات به مالکین خودروهای سواری، باری و غیره اجازه می دهد که با قیمت ارزان تر از سطح بازار، بتوانند لاستیک ایرانی با کیفیت خریداری کنند. برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام لاستیک دولتی ارزان، پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر عرضه تایر دولتی مراجعه نمائید.

لاستیک مارکت دارای سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ فروش تایر ایرانی و خارجی در تهران است. این مجموعه به دلیل پاسخگویی به نیازهای مشتریان، توانسته امکان سفارش اینترنتی تایر را برای متقاضیان فراهم سازد.

فرآیند ثبت نام لاستیک دولتی

فرآیند ثبت نام لاستیک دولتی به صورت شفاف توسط ارگان های دولتی مشخص شده است و مراکز توزیع تایر دولتی، می توانند شما را در حوزۀ ثبت نام و سفارش خرید تایر دولتی راهنمائی کنند. بهره گیری از این شرایط، به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت ارزان تایر سواری و باری مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به طور کلی ثبت نام لاستیک دولتی برای یک جفت لاستیک برند ایرانی با نرخ مصوب دولتی می باشد. فروش تایر همراه با سند مالکیت خودرو و کارت ملی صورت می گیرد. از این رو رانندگان محترم به همراه داشتن برگه سبز خودرو و کارت ملی می توانند برای ثبت نام و خرید لاستیک دولتی به مراکز معتبر عرضۀ تایر مراجعه نمایند.  در این صورت با قیمت ارزان تر می توانند لاستیک مورد نیاز خودروی سواری را خریداری نمایند. برای تهیۀ تایر، توجه به کیفیت و مشخصات فنی تایر ضرورت دارد چون نقش بسزایی بر روی طول عمر تایر، توان و شتاب اتومبیل خواهد داشت.

پیش از ثبت نام لاستیک دولتی ارزان می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت تماس حاصل فرمائید. این مجموعه قادر به عرضۀ مستقیم انواع تایر دولتی و آزاد با قیمت ارزان می باشد.

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()