استرچ از دیگر محصولات پلاستیکی است که دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به دیگر نایلون ها می باشد، که در ادامۀ این متن به آن اشاره می کنیم. فروش استرچ به دلیل چسبندگی و انعطاف پذیری بالایی که دارد، مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است. با بهره گیری از این نوع پلاستیک می توانند به طور کامل تمام قسمت های کالا را پوشش دهند.

برای سفارش  خرید استرچ   می توانید با ناب پلاستیک تماس بگیرید. این گروه صنعتی به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید و فروش انواع پلاستیک صنعتی و خانگی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و پخش در سراسر کشور را نیز با تیم کاری مجرب پشتیبانی می کند.

خرید نایلون استرچ و کاربرد آن

خرید نایلون استرچ و خرید نایلون حبابدار برای امور بسته بندی کالاها به کار برده می شود و امکان بسته بندی آنها به صورت دستی و یا ماشینی وجود دارد. امروزه کاربرد فیلم استرچ را می توانید برای بسته بندی کارتن ها، بسته بندی محصولات با پالت، بسته بندی محصولات نساجی و غیره مشاهده نمود. مهمترین ویژگی پلاستیک استرچ، چسبندگی آن است که به افراد کمک می کند که بتوانند به طور کامل سطوح اقلام را بپوشانند و بدین وسیله از نفوذ گرد و خاک به داخل اجناس جلوگیری کنند. بیش از پیش برای افراد خرید فیلم استرچ برای بسته بندی اقلام مختلف صنعتی و خانگی حائز اهمیت است.

تا کنون کاربرد سلفون استرچ را برای پوشاندن ظروف غذا در رستوران ها، فروشگاه های مواد غذایی، مصارف خانگی و همچنین صنعتی مشاهده نموده اید. این نوع پلاستیک به طور کامل بر روی اجسام کشیده می شود و پوشش دهی کامل دارد و می توان در مصرف آن صرفه جویی نمود.

ناب پلاستیک به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ نایلون های صنعتی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته در طول فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، بهترین محصولات نایلون را عرضه کند.

  

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()