فروشگاه لاستیک یکی از اولین عرضه کنندگان اصلی تایر با برندهای داخلی و خارجی در سطح شهر و کشور می باشند. در واقع برخی از این فروشگاه های لاستیک به عنوان نمایندگی های رسمی از سوی شرکت های تولید کنندۀ تایر در حال فعالیت هستند و دیگر فروشگاه ها با سرمایه گذاری شخصی در تلاش هستند که برخی از برندهای معتبر جهانی را در لیست محصولات فروشگاه انواع لاستیک قرار داده و به مشتریان عرضه کنند.

لاستیک مارکت نیز جزء یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ فروش انواع لاستیک سواری و شاسی بلند در تهران راه اندازی شده است. این مجموعه از ابتدای آغاز فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، در تلاش بوده تا بتواند برندهای معتبر را در لیست محصولات فروشگاه عرضه کند، تا پاسخگوی نیاز اکثر رانندگان باشد.

معتبرترین فروشگاه لاستیک سواری

با مراجعه به معتبرترین فروشگاه لاستیک سواری، می توانید بر حسب مشخصات فنی و برندهای مطرح داخلی و جهانی، یکی از انواع لاستیک سواری و شاسی بلند را با قیمت مناسب خریداری نمائید. فاکتورهای متعددی بر روی انتخاب و خرید لاستیک تأثیرگذار می باشد. بنابراین می توانید انتخاب مناسبی برای خودروی خود داشته باشید. توجه به مشخصات فنی موتور، وزن خودرو، حداکثر شتاب گیری و سیستم ترمزگیری اتومبیل به عنوان موارد مهمی هستند که تأثیر قابل توجهی بر روی خرید لاستیک سواری خواهد داشت.

البته در حال با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی لاستیک، امکان سفارش آنلاین انواع تایر را برای متقاضیان خرید تایر در سرتاسر کشور بوجود آورده اند. در این صورت افرادی که متقاضی خرید لاستیک با کیفیت و قیمت لاستیک مناسب نسبت به بازار فروش لاستیک هستند، می توانند به چنین فروشگاه هایی مراجعه داشته باشند.

در همین راستا، فروشگاه لاستیک مارکت نیز با راه اندازی فروشگاه اینترنتی لاستیک، توانسته امکان خرید اینترنتی انواع لاستیک سواری و شاسی بلند را با برندهای معتبر برای رانندگان محترم فراهم سازد.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()