سختی گیر رزینی از دیگر دستگاه های مهم است که در فرآیند سیستم تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هدف از طراحی و ساخت دستگاه سختی گیر رزینی، بر طرف نمودن سختی آب است که مرتبط با املاح معدنی موجود در آب چون کلسیم، پتاسیم و غیره می باشد. در ادامۀ مقاله اشارۀ کوتاه نسبت به مراحل نصب سختی گیر رزینی خواهیم داشت که البته مباحث متعددی در رابطه با نصب دستگاه سختی گیر رزینی وجود دارد و در این متن نمی گنجد.

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از برترین سازندگان مطرح در عرصۀ طراحی و ساخت انواع پکیج و تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در تهران راه اندازی شده است و همواره با در اختیار داشتن تمامی امکانات و کادر پرسنل مجرب، آمادۀ طراحی و اجرای سیستم های مختلف تصفیه آب می باشد.

اهمیت طراحی و نصب سختی گیر رزینی

برای نصب سختی گیر رزینی مانند  خرید سختی گیر آب ، در ابتدا نیاز به بررسی و ایجاد زیرسازی لازم برای ساخت دستگاه سختی گیر به شکل تراز می باشد. در مرحلۀ دوم، نصب لوله های ورودی و خروجی مرتبط با دستگاه در نظر گرفته می شوند. در مرحلۀ سوم، ورودی آب خام در قسمت پشت دستگاه در نظر گرفته شده و خروجی آب تصفیه شده در قسمت راست شیر تعبیه می شود. همچنین خروحی فاضلاب دستگاه سختی گیر رزینی در قسمت چپ شیر به سیستم فاضلاب موتورخانه متصل می شود. در انتها نیز ورودی نمک در قسمت پشت شیر در کنار مسیر ورودی به مخزن نمک متصل می شود. با توجه به اهمیت کاربردی که دستگاه سختی گیر رزینی در مسئله کاهش سختی آب دارد، افراد فنی مجرب و متخصص قادر به طراحی صحیح و کامل پروسۀ دستگاه سختی گیر رزینی سیستم تصفیه آب خواهد بود.

پیش از احداث پکیج تصفیه آب می توانید قیمت سختی گیر رزینی و سایر تجهیزات و متعلقات را از طریق شرکت اطلس آب جویا شوید.

 

شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()