یکی از کمپانی های معتبری که انواع خودروهای سواری را تولید می کند ایران خودرو است. ایران خودرو شرایط فروش قسطی را به نمایندگی ها ارائه می دهد تا مشتریان به راحتی ماشین خریداری نمایند. شرایط فروش اقساطی ایران خودرو در شرکت مبین خودرو شرایط خرید ماشین را برای مشتریان بسیار راحت تر کرده است. شما می توانید انواع خودروهای ایران خودرو را که در شرایط فروش اقساطی قرار می گیرد خریداری کنید و اقساط آن را در دوره های مشخص شده ای پرداخت کنید. دقت داشته باشید که زمان خرید اقساطی ایران خودرو باید نسبت به شرایط خرید اطلاعات بیشتری داشته باشید و خودروی خریداری شده خود را به خوبی بشناسید.

مزیت هایی که کمپانی ایران خودرو زمان  فروش خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد بسیار زیاد می باشد و شما می توانید به دلیل همین مزیت ها خودروی مورد نظر خود را با کمترین هزینه خریداری کنید. اگر شما زمان خرید اقساطی ایران خودرو اطلاعاتی در مورد نوع خودروهای قسطی و شرایط خرید اطلاعات زیادی ندارید بهتر است که با مشاوران و کارشناسان مبین خودرو مشورت کنید. آنها به خوبی شما را در مورد خرید خودروها راهنمایی می کنند تا بتوانید بهترین نمونه خودروها را خریداری کنید.

اقساط بلند مدت و هزینه کم :

شما زمان خرید اقساطی ایران خودرو می توانید اقساط بلند مدتی را پرداخت کنید و هزینه پرداخت هر دوره این اقساط هم کم است. البته که باید بدانید شرکت مبین خودرو نسبت به بسیاری از شرکت ها و نمایندگی های دیگر هزینه کمتری را از شما دریافت می کند. شما می توانید هر یک از اقساط را بر اساس بودجه خود تنظیم نمایید و با کارشناسان در مورد پرداخت اقساط صحبت کنید. آنها رابط فروش اقساطی ایران خودرو را برای شما راحت تر می سازند تا بتوانید به راحتی خرید خودروی مورد نظر خود را انجام دهید.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()