هر یک از فروشندگانی که فروش لاستیک را بر عهده دارند باید به خوبی با انواع برندهای تایرها و ویژگی ها و کیفیت هر یک از لاستیک ها آشنایی داشته باشند. تایرها در دسته بندی های متنوعی تولید می شوند که چرخ و یدک انواع آنها را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما در بین انواع این لاستیک ها باید یکی را که برای ماشین مناسب است و به راحتی روی ماشین نصب می شود را خریداری کنید. در این صورت خیالتان راحت خواهد بود که لاستیک مورد نظر شما تا مدت های زیادی روی ماشین به خوبی کار می کند. چرخ و یدک فروش انواع لاستیک ها برند ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت انجام می دهد و بر عهده دارد.

شما می توانید از چرخ و یدک به عنوان نمایندگی که فروش لاستیک را انجام می دهد و بر عهده دارد بهترین لاستیک ها را برای ماشین خریداری کنید. توجه نمایید که برخی از لاستیک ها دارای کارایی مناسبی برای ماشین شما نمی باشند. بنابراین پیش از اینکه خرید لاستیک ها را انجام دهید باید با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نمایید تا آنها بهترین نوع تایر را برای خرید به شما معرفی نمایند. برخی از مزیت هایی که فروش لاستیک توسط نمایندگی دارد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

قیمت مناسب :

یکی از مهمترین مزیت هایی که نمایندگی زمان فروش لاستیک مانند فروش لاستیک کومهو به مشتریان خود ارائه می دهد این است که قیمت مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید انواع لاستیک های برند ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت از فروشگاه چرخ و یدک خریداری کنید. در مورد برند هر یک از لاستیک ها بهتر است که با مشاوران و کارشناسان مشورت کنید. آنها به خوبی قادر هستند که نوع لاستیک را زمان خرید برای شما بیان نمایند تا قادر باشید یکی از بهترین نوع آنها را خریداری نمایید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()