خرید تخت یک نفره نیاز به بررسی فاکتورهای متعددی دارد. امروزه اکثر افراد دارای تخت خواب مجزا برای خود می باشند. از این رو همواره در تلاش خرید تخت یک نفره مطابق با ابعاد اتاق شخصی خود می باشند. خرید انواع تخت یک نفره در دو دسته بندی کلی تخت یک نفره کودکانه و تخت یک نفره بزرگسال تقسیم بندی می شوند. افراد مختلف با سنین متفاوت، قادر به خرید تخت خواب یک نفره مناسب خواهند بود. نکات متعددی در انتخاب تخت خواب وجود دارد که در ادامۀ متن، به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش تجهیزات چوبی از جمله سرویس خواب یک نفره و دونفره در طرح های مختلف می باشند. در نتیجه بر اساس سلیقۀ شخصی و هزینه ای که در نظر گرفته اید، اقدام به خرید بهترین تخت یک نفره در ابعاد استاندارد و شکل ظاهری زیبا نمائید.

خرید تخت یک نفره جکدار

از گذشته تا به امروز، خرید تخت خواب ساده بیشترین متقاضی را در سرتاسر کشور داشت ولی با گذشت زمان، طراحان توانسته اند با تولید تختخواب جکدار، سبک جدیدی از تخت خواب را تولید و به بازار مصرف عرضه کنند. در نتیجۀ آن، افرادی که دارای فضای کمتری در اتاق شخصی خود هستند، می توانند با خرید تخت یک نفره جکدار، از فضای خالی زیرین تخت خواب، که به شکل باکس طراحی شده است، به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. در واقع می تواند فضایی برای نگهداری اقلام کم کاربرد و یا غیر قابل استفاده باشد.

همانطور که گفته شد، اگر قصد خرید تختخواب یک نفره را برای خود و یا فرزندان دارید، در نظر گرفتن ابعاد استاندارد که شامل طول، عرض و ارتفاع از سطح زمین از اهمیت بالایی برخوردار است. ارتفاع تخت باید به نحوی باشد که فرد هنگام نشستن بر روی تخت، کف پای شخص به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته شود. سپس توجه به کیفیت جنس بدنۀ تخت خواب و نوع تشک از دیگر موارد مهم برای انتخاب و خرید تختخواب محسوب می شود.

امروزه برخی از افراد به اشتباه، خرید تخت یک نفره ارزان را ملاک انتخاب خود قرار می دهند، که اشتباه می باشد. با توجه به اینکه خواب خوب، نقش بسزایی بر روی روح و روان شخص در طول روز دارد، همواره کارشناسان توصیه می کنند که در انتخاب تخت خواب، حساسیت و توجه بیشتری داشته باشید و خرید تخت یک نفره ارگونومی و استاندارد را خریداری کنید که مطابق با پوزیشن طبیعی بدن طراحی شده باشد و فرد هنگام خوابیدن بر روی تشک، احساس راحتی داشته باشد.

اگر قصد خرید آنلاین تخت یک نفره را دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن فرمائید، در غیر اینصورت به صورت حضوری به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()