صندلی گردان یکی دیگر از انواع صندلی موجود در بازار است. این نوع صندلی به دلیل برخورداری از پایه های چرخ دار، با نام صندلی گردان شناخته می شوند. به دلیل نوع طراحی که این نوع صندلی ها دارند، از قابلیت چرخش برخوردار هستند. به همین دلیل از مزایای آن برای محیط های اداری و همچنین قرار گرفتن در پشت میز کامپیوتر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بیش از گذشته انواع صندلی گردان تولید شده و در دسترس مشتریان در سرتاسر جهان قرار گرفته می شوند. با توجه به مشاغل مختلف، صنایع تولیدکنندۀ تجهیزات اداری، تلاش کرده اند، بر تنوع مدل های صندلی گردان بیفزایند. امروزه اکثر مشاغل مجهز به صندلی گردان هستند چون دسترسی پرسنل را به قسمت های مختلف میز فراهم می سازد.

خوشبختانه فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، طی سالیان فعالیت حرفه ای خود، توانسته محصولات متنوعی را تولید و در دسترس مشتریان قرار دهد. در نتیجه با هدف جلب رضایت مشتریان، شرایط سفارش دهی اینترنتی بری خرید صندلی گردان و سایر محصولات فروشگاهی را فراهم کرده است.

نکات مهم برای انتخاب صندلی گردان مناسب

چند نکته برای خرید صندلی گردان خوب وجود دارد، که در ادامۀ مقاله قصد داریم به این موضوع مهم بپردازیم. در نتیجه پیش از انتخاب و خرید صندلی اداری، توجه به این موارد ضرورت دارد. چرا که صندلی نقش مهمی بر روی سلامت ستون فقرات خواهد داشت. به طور کلی به دلیل کاربرد زیادی که افراد در محیط های اداری و پشت میز کامپیوتر برای فعالیت های اداری و آموزشی خود می گذرانند، خرید صندلی گردان اورگونومیک بسیار مهم است.

پیش از خرید صندلی اداری، توجه به وضعیت پشتی صندلی، نرمی نشیمنگاه، منعطف بودن پشتی، پوشاندن گودی کمر به کمک بالشتک مخصوص و یا طراحی مناسب، قابلیت تغییر ارتفاع صندلی از سطح زمین و همچنین عقب و جلو آمدن پشتی صندلی به همراه وضعیت مناسب دستی صندلی بسیار حائز اهمیت است. عدم توجه به این موارد مهم، می تواند عاملی برای بوجود آمدن کمردرد، گردن درد، حس درد در ناحیۀ زانو و همچنین دست می شود.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های تولید و پخش تجهیزات خانگی و اداری، در تهران راه اندازی شده است و به منظور توسعۀ کسب و کار خود، امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه را فراهم کرده است.

قیمت صندلی گردان استاندارد

قیمت خرید مبل اداری و صندلی گردان به مدل، جنس و اورگونومیک بودن آن بستگی دارد. کسب آگاهی نسبت به قیمت انواع صندلی گردان، می توانید در ابتدا، به صورت غیر حضوری، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. این گونه مجموعه ها، توانسته اند شرایط مناسب برای خرید آنلاین تجهیزات اداری چون صندلی گردان، مبلمان اداری، میز اداری، کتابخانه و غیره را برای مشتریان بوجود آورند.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب نیز از جمله فروشگاه های با سابقه در عرصۀ تولید و فروش آنلاین محصولات چوبی خانگی و اداری را برای متقاضیان در سرتاسر مهیا سازد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()