تاب ریلکسی یکی از وسایل تفریحی است که خیلی از افراد طرافدار خرید تاب خانگی هستند. امروزه صندلی های روان و تاب دار ساخته شده اند که با نام تاب ریلکسی معروف هستند. نسبت به گذشته انواع تاب ریلکسی افزایش یافته است، که در ادامۀ این مبحث، قصد داریم به نکاتی در رابطه با نحوۀ خرید تاب ریلکسی اشاره داشته باشیم. با توجه به مطالب بالا، برای خیلی از افراد سؤال است که تاب ریلکسی چیست و چه کاربرد دارد. فروش تاب ریلکسی در چه مدل هایی عرضه می شود.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ و معتبر در عرصۀ فروش تجهیزات چوبی لوازم خانگی است. این مجموعه به دلیل توسعه و تکمیل محصولات، انواع تاب ریلکسی را به فروش برساند.

فروش و کاربرد تاب ریلکسی

برخی از افراد تا کنون با این محصول آشنا نشده اند و ما قصد داریم، که در این مقاله به طور کامل به این موضوع بپردازیم. از تاب ریلکسی با عنوان تاب راحتی نیز باید می شود و مدل مدرن و خانگی تاب های رایج در پارک می باشد. در واقع طراحی تاب ریلکسی به نحوی است که دارای پایۀ فلزی ثابت به صورت ایستاده و در کنار آن، صندلی به مدل تاب قرار گرفته است که امکان حرکت نوسانی را دارد. لذا خیلی از افراد به دلیل حس آرامش و خاطره انگیز دوران کودکی که تاب سواری می کردند، علاقه مند به خرید تاب ریلکسی هستند.

به طور کلی هدف از تولید و عرضۀ تاب ریلکسی و یا کاناپه ریلکسی، فراهم کردن شرایطی ایده آل و لذت بخش برای اشخاص است، که بتوانند پس از سپری فعالیت های روزانه، از حس رهایی که تاب ریلکسی بوجود می آورد، استفاده کنند.

چندین سال، از فعالیت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می گذرد. این مجموعه با گذشت زمان، همواره در صدد بوده که بتواند تنوع محصولات فروشگاه را افزایش دهد. با بررسی بازار و نیاز مشتریان، عرضه و فروش اینترنتی انواع تاب ریلکسی را نیز انجام می دهد.

قیمت تاب راحتی

قیمت تاب ریلکسی یا همان راحتی به مدل، تعداد نفرات و همچنین کیفیت بدنۀ ثابت و متحرک تاب بستگی دارد. به طور کلی موقعیت قرارگیری تاب ریلکسی را می توان در قسمت های مختلف منزل، هتل، رستوران و تالار چون سالن پذیرایی، اتاق خواب، لابی، پاگرد، بالکن، باغ، روف گاردن و غیره قرار داد. در نتیجه افرادی که قصد خرید تاب ریلکسی دارند، بر حسب قیمت و فضای خالی، می توانند بهترین تاب ریلکسی مورد نظر خود را خریداری کنند. تاب ریلکسی مدرن، تاب ریلکسی ساده، تاب ریلکسی کلاسیک و تاب ریلکسی لاکچری دسته بندی های مختلف این محصول می باشد که در مدل های عنکبوتیف اشکی، گرد و ساده عرضه می شوند. برای خرید صندلی راک به سایت مراجعه کنید. 

برای مشاهدۀ برخی از مدل های رایج تاب های ریلکسی، می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و با قیمت ارزان تاب ریلکسی مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()