نایلون حبابدار ضربه‌گیر بسیار خوبی برای محصولات در بسته بندی ها می باشند که روی سطح نایلون ها ، حباب هایی از هوا تشکیل می دهند که این حباب ها می توانند نقش عایق را به خوبی ایفا کنند. فروشگاه ناب پلاستیک عرضه کننده انواع نایلون های حبابدار در کشورمان است که آمادگی خود را با تولید کنندگان اعلام می نماید. برای خرید نایلون حبابدار به سایت این مجموعه مراجعه کنید. 

 انواع نایلون های حبابدار

نایلون حبابدار استاندارد

این نوع نایلون حبابدار ضربه گیری بسیار خوبی دارند و حفاظت از کالاها را به خوبی انجام می‌دهند و برای کالا های شکننده و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند که استفاده از نایلون های استاندارد حبابدار ، روش بسیار اقتصادی برای مراقبت از کالاها می باشد. نایلون های ضربه گیر استاندارد در اندازه های مختلف برای انواع محصولات متفاوت به فروش می‌رسند که می توانیم آنها را به صورت رولی خریداری کنیم اما بعضی از آنها به صورت پاکت های کوچک هم به فروش می‌رسند که آنها از مواد مرغوب به تولید رسیده و می توان تا چندین بار از آنها استفاده کرد.

نایلون حبابدار فوم دار

نایلون های فوم دار یکی دیگر از انواع نایلون های بسته بندی است که با استفاده از آن لایه ای از فوم را در کنار نایلون حبابدار خواهیم داشت.به دلیل جذب نور خورشید توسط فوم می توان برای محصولاتی که به نور خورشید حساسند از نایلون حبابدار فوم دار استفاده کردفروش فیلم استرچ  با ارزان تری قیمت انجام می گیرد. 

نایلون حبابدار چسبدار

نایلون حبابدار چسب دار یکی از جایگزین های خوب برای بسته بندی استاندارد حباب و نوار دو طرف می باشند که بسیار اقتصادی هستند و برای سطوح حساس مانند شیشه و وسایل مختلف یا صفحه نمایش ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از مزیت های خوب آن کندن راحت چسب ها می باشد.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()