ویدئو پروژکتور از دیگر دستگاه های پیشرفتۀ الکترونیکی است که جهت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ به حضار مورد استفاده قرار گرفته می شود. سال های اخیر بیشتر به اهمیت کاربرد ویدئو پروژکتور پی برده اند چون فناوری ساخت این دستگاه دچار تغییر و تحول شده است و موجب کاهش ابعاد و در عین حال بهبود و ارتقاء کیفیت تصویر شده اند. به همین خاطر، افرادی که نیاز به این دستگاه دارند، می توانند تجربۀ خرید ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل را داشته باشته باشند.

فروشگاه نیزار کالا یکی از بزرگ ترین سازندگان مطرح در حوزۀ ساخت دستگاه های مولتی مدیا پروژکتور با تکنولوژی پیشرفته می باشد. بنابراین توانسته بر حسب نیاز بازار، انواع مینی ویدئو پروژکتور را در مدل و قیمت های متفاوت ساخته و عرضه کند.

نکات مهم خرید آنلاین ویدئو پروژکتور

نکات مهم خرید آنلاین ویدئو پروژکتور به قیمت ویدئو پروژکتور و ویژگی های دستگاه چون سطح کیفیت تصویر، میزان رزولوشن نمایشگر، پشتیبانی از پورت های S-Video, HDMI, USB, VGA, AUDIO, WiFi، ورودی شبکه، ورودی میکروفن، بلندگو، توان برق مصرفی، نوع اقلام همراه دستگاه، امکان پخش تصاویر سه بعدی و فول اچ دی، میزان فاصلۀ دستگاه تا پردۀ نمایشگر، حداکثر توان بزرگنمایی و ... اشاره نمود. بیش از گذشته از خرید مینی ویدئو پروژکتور استقبال می شود چون دارای سایز کوچک و وزن سبک است که امکان جابجایی دستگاه را میسر می کند.

هنگام سفارش خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل ، همواره در نظر گرفتن اینماد فروشگاه و اعتبار مجموعه حائز اهمیت است و بررسی این نکات نیاز به دقت و صرف زمان دارد و مشورت کردن با افراد فنی و مجرب می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید بهترین ویدئو پروژکتور باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا نیز به دلیل راهنمایی بهتر مشتریان، قادر به ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به آنان است. تا بدین صورت، بتوانند با قیمت ارزان ویدئو پروژکتور را خریداری کنند.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()