ویدئو پروژکتور یکی از انواع دستگاه الکترونیکی است که بیش از گذشته شاهد کاربرد آن در مجموعه های مختلف می باشیم. با توجه به ویژگی ای که دستگاه پروژکتور، برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ دارند. خیلی از مراکز آموزشی چون دانشگاه ها، مدارس، آموزشگاه های خصوصی، مراکز فنی و حرفه ای، شرکت هایی که دارای بخش بازاریابی هستند و محل برگزاری سمینار و همایش نیاز به خرید ویدئو پروژکتور دارند. البته نیاز به ذکر است که به واسطۀ دستگاه های پروژکتور می توان با قیمت ارزان، در محیط منزل، سینمای خانگی ایجاد نمود و لحظات خوش و به یاد ماندنی را برای خود و همراهان مهیا نمود.

مجموعۀ نیزار کالا یکی از برترین مجموعه های سازندۀ دستگاه های پروجکشن در سراسر کشور است که توانسته با کادر فنی متخصص و مجرب، انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی و وای فای دار را در ابعاد کوچک طراحی نموده و به بازار دیجیتال عرضه کند.

فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

در واقع فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به دلیل داشتن وزن سبک و قابلیت های پیشرفته، طرفداران زیادی دارد. آن دسته از افرادی که قصد راه اندازی سینمای خانگی دارند، می توانند از مزایای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار پرتابل خانگی با قیمت مناسب استفاده نمایند. چرا که با استفاده از این دستگاه، می توان تصاویر را در ابعاد بزرگ برای مخاطبان نمایش داد. بدین صورت می توان با هیجان زیادی ویدئوهای مورد دلخواه خود را با کیفیت عالی و رزولوشن بالا در کنار عزیزان خود تماشا کنید.

جهت کسب آگاهی نسبت به نحوۀ سفارش آنلاین ویدئو پروژکتور می توانید با کادر فروش فروشگاه اینترنتی نیزار کالا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به دلیل نیاز بازار و توسعۀ فعالیت کاری خود، توانسته امکان خرید آنلاین دستگاه های ویدئو پروژکتور را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به صورت تضمینی فراهم کرده است.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()