تجهیزات در زمینه پایش و آنالیز آلاینده های آب و پساب ، خاک و پسماند ، هوا و صدا  و پایش منابع انتشار کننده آلودگی های صنایع از قبیل سنجش گازهای خروجی از منابع ثابت ، نمونه برداری و سنجش ذرات خروجی از منابع ثابت ، فلزات سنگین ،  تیرگی خروجی و الیاف آزبست دودکش ، نمونه برداری و آنالیز  گازها  و بخارات ، ذرات معلق ، فلزات سنگین هوای محیط ، سنجش گازهای خروجی از اگزوز خودروهاي دیزلی و بنزينی ، سنجش پارامترهای قابل اندازه گیری عصاره اشباع خاک و پسماند و …  از جمله خدمات این مرکز می باشد که  با تاکید بر دانش و توانمندی کارکنان متعهد و متخصص خود ارائه می شود.

‎ ‎محیط و صنعت ایمن پایش ابتدا نمونه برداری لازم را انجام داده و نمونه را در آزمایشگاه محیط زیست مورد بررسی و آنالیز قرار می دهد و نتیجه را در کمترین زمان ممکن در اختیار صنعت خواهد گذاشت و بهترین راهکار برای رفع مشکل را به صورت کتبی در اختیار شما قرار می دهد.

این شرکت با هدف کاهش میزان آلودگی های محیطی و همینطور بهبود وضعیت محیط زیست این فعالیت ها را به صورت ماهانه و فصلی و دوره ای انجام می دهد. این کار باعث شناسایی آلودگی و رفع سریع آن می شود. زمانی که شما در کوتاه ترین زمان بعد از بوجود آمدن مشکل و آلودگی این بخش را در آزمایشگاه محیط زیست مورد بررسی قرار دهید به همین میزان نیز می توانید این مشکل را سریعتر و همینطور با هزینه کمتر رفع کنید و آسیب کمتری نیز به محیط زیست وارد نمایید.

گواهینامه های آزمایشگاه محیط زیست

آزمایشگاه محیط و صنعت ایمن پایش یکی از آزمایشگاه های معتمد زیر نظر سازمان محیط زیست بوده که دارای تجهیزات پیشرفته و مدرن و  همینطور چندین سال سابقه کار در این زمینه می باشد. شرکت محیط و صنعت ایمن پایش دارای گواهینامه آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست به شماره 0910-9606-18 می باشد و زیر نظر سازمان حفاظت محیط زیست فعالیت دارد و خدمات مورد نظر در این زمینه را در سراسر کشور و تمامی صنایع ارائه می کند همچنین این شرکت در راستای بهبود کیفیت خدمات خود موفق به اخذ گواهینامه های IMS ، ISO9001 ، ISO14001 ، ISO45001 گردیده است.

آزمایشگاه محیط و صنعت ایمن پایش

 آدرس : تهران ، تهرانپارس ، خیابان سراج ، بالاتر از بلوار دلاوران ، جنب بانک سپه ، پلاک 171، طبقه 2 ، واحد 7
تلفن : 021-77082194
فکس: 021-77082195

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()