هر یک از انواع وسیله های ورزشی انواع مختلفی دارد و شما باید به خوبی با انواع آنها آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید یکی از نمونه های آنها را که با نیاز شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید. تردمیل هم انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن دارای  ویژگی های متنوعی می باشد. فروشگاه هایپرجیم انواع تردمیل را با نمونه ها و برندهای متنوع به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید به صورت اینترنتی از این فروشگاه خرید انواع تردمیل که در نظر دارید را انجام دهید.

معرفی انواع تردمیل :

برخی از انواع تردمیل که فروشگاه هایپرجیم به مشتریان خود ارائه می دهد عبارت می باشد از :

  1. نمونه های خانگی یکی از مهمترین و اصلی ترین مدل ها می باشد. این مدل ها را شما می توانید در خانه مورد استفاده قرار دهید و با آنها ورزش کنید. اندازه آنها کوچکتر از نمونه های دیگر است و ویژگی های مختصر تری دارد.
  2. یکی از دیگر انواع تردمیل که هزینه خریداری آن بالاتر می باشد نمونه های باشگاهی است. آنها اندازه های بزرگی دارند و به صورت حرفه ای می توانید با آنها ورزش کنید. در واقع شما باید بدانید که آنها مشخصات بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارند.
  3. یکی از دیگر مدل های تردمیل، نمونه چندکاره می باشد که شما می توانید با استفاده از آن ورزش های زیادی را انجام دهید. این مدل ها هم در خانه و هم در باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. مدل های آبی یکی از دیگر مدل های این وسیله ورزشی می باشد که در آب از آن می توانید استفاده کنید. این نمونه دارای موتور نیست و طراحی آن بسیار ساده تر از دیگر نمونه ها می باشد. برای خرید تردمیل خانگی به ایت مراجعه کنید. 

5. مدل دیگر تردمیل بدون شیب برقی است که شما می توانید از آن برای راه رفتن ساده استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()