ویژگی های دوچرخه ثابت خانگی :

برخی از مهمترین ویژگی هایی که دوچرخه ثابت خانگی دارد و شما باید از آنها اطلاع داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. آنها اندازه کوچکی دارند و شما می توانید آنها را به راحتی در اتاق خود جای دهید. بنابراین دوچرخه ثابت خانگی بخش زیادی از اتاق را به خود اختصاص نمی دهد.
  2. قیمت خرید دوچرخه ثابت خانگی بسیار مناسب می باشد و شما می توانید بر اساس بودجه خود یکی از آنها را که نیاز دارید خریداری کنید. البته که باید بدانید فروشگاه هایپرجیم با بهترین قیمت این وسیله ورزشی را به شما ارائه می دهد.
  3. وزن آنها زیاد سنگین نیست و به همین دلیل شما می توانید به راحتی آنها را جابجا کنید.
  4. تولید شده برندهای معتبری هستند که شما به همین دلیل می توانید تا سال های سال از آنها استفاده کنید. کیفیت متریال های به کار رفته شده درون این وسیله ورزشی بسیار عالی می باشد.

5. شما زمان خرید دوچرخه ثابت از فروشگاه هایپرجیم می توانید برگه گارانتی آن را دریافت کنید. دقت داشته باشید که این برگه باید دریافت شود تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

یکی از انواع دوچرخه های ثابت که شما می توانید خریداری کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید دوچرخه ثابت خانگی می باشد. شما در صورتی که زمان زیادی برای ورزش کردن در بیرون از منزل ندارید می توانید با استفاده از این وسیله ورزشی زمانی را به ورزش کردن در خانه اختصاص دهید. همچنین در روزهای برفی  بارانی که نمی توانید دوچرخه بیرون ببرید باید بدانید که این وسیله ورزشی بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. فروشگاه هایپرجیم انواع دوچرخه ثابت مانند فروش دوچرخه ثابت خانگی پشتی دار را به شما ارائه می دهد تا یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید را در بین مدل های متنوع خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()