بیل مکانیکی ماشینی بسیار خوب و کاربردی در راهسازی و ساختمان سازی است که از انواع قطعات تشکیل شده است قطعات بیل مکانیکی شامل انواع قطعات بدنه و موتوری هیدرولیک سیستم ترمز چرخ ها و سایر قطعات می باشد که هر یک از این لوازم باید کارایی لازم را داشته باشند تا در نتیجه کاربرد مناسبی را از مکانیکی مشاهده کنیم. خرید قطعات بیل مکانیکی زوملاین را از سایت هیدروسنتر انجام دهید.

 از انواع قطعات جانبی بیل مکانیکی می‌توانیم به پیکور، مته ،چکش و غیره اشاره کنیم. در واقع باکت قسمتی از بیل مکانیکی است که در جلوی این ماشین قرار گرفته و در تماس با زمین می باشد و بر روی باکت می‌تواند انواع لوازم یدکی ذکر شده نصب شود. با کت همانند سطحی است که می تواند خاک را جابجا نماید و با استفاده از گراب می‌توانیم با ضربات مکرر بیل مکانیکی بر سنگ ها شکستن سنگ ها را انجام دهیم همچنین چکش برای خرد کردن سنگ و مصالح بوده و از مته برای حفاری استفاده می شود، همچنین با اتصال بیل به بدنه میتوانیم عملیات خاکبرداری و گودبرداری را انجام دهیم.  فروش قطعات بیل مکانیکی به صورت مستقیم انجام می گیرد.

از لوازم یدکی های بسیار خوب و با کیفیت ،می توان به قطعات بیل مکانیکی زوملاین اشاره کرد لوازم یدکی بیل مکانیکی زوملاین از قطعات شناخته شده‌ای است که در کشورهای مختلف خرید و فروش می شود در کشور ما نیز قطعات بیل مکانیکی زوملاین توسط شعب نمایندگی‌ها به فروش می رسد و شما می توانید برای بیل مکانیکی خود این لوازم را خریداری نمایید. یکی دیگر از قطعات بیل مکانیکی زوملاین که بسیار مهم است و نقش بسیار اساسی دارد ، موتور می باشد موتور بیل مکانیکی باید قدرت بسیار بالایی داشته باشد و این موتور دیزلی اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد در نتیجه کارایی ماشین نیز بهتر خواهد بود .

 

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()