نصب داربست به روش های مختلف و  بر اساس نوع سازۀ ساختمانی و کاربرد داربست صورت می گیرد. داربست چوبی و داربست فلزی دو دسته بندی اصلی داربست محسوب می شوند و به عنوان یک سازۀ موقت از آن یاد می شود، تا به واسطۀ آن بتوان مستحکم سازی سازۀ اصلی را انجام داد. البته جهت نصب مصالح ساختمانی، امور نظافت و مرمت و نصب تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد از داربست استفاده می شود. فرآیند خدمات نصب داربست فلزی توسط افراد حرفه ای انجام می شود و نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است.

جهت خرید و نصب داربست فلزی می توانید با کارشناسان فنی شرکت داربست دلتا مشورت کنید، تا راهنمایی های لازم جهت چگونگی پیاده سازی داربست به شما ارائه داده شود.

روش های مختلف نصب داربست

داربست منفرد، داربست دوبل، داربست دروازه ای، داربست معلق، داربست فلزی، داربست بورد، داربست تثبیت شده، داربست کویک استیج از اجمله انواع شیوۀ نصب داربست برای ساختمان محسوب می شوند. متناسب با شرایط مکانی، حجم کار و قیمت مناسب ترین روش نصب داربست انتخاب شده و پیاده سازی می شوند. همواره پیش از نصب داربست فلزی، موقعیت سازه های ساختمانی مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود، تا متناسب با وزن کارگران و همچنین نوع خدماتی که از آن برای داربست استفاده می شود، خدمات نصب داربست ارائه داده می شود.

قیمت نصب داربست نیز متناسب با جنس سازۀ داربست، روش نصب داربست و نوع ابزارآلاتی که مورد استفاده قرار گرفته اند، مشخص می شود. البته نیاز به بررسی دقیق سازۀ ساختمانی دارد که بتوانند مستحکم ترین نوع سازۀ موقت داربست را مونتاژ کنند.

 شرکت داربست دلتا با درایت و پشتکار فراوان توانسته با جذب نیروی توانمند و مجرب، بتواند در عرصۀ فروش داربست و همچنین پروسۀ نصب داربست با رعایت جدیدترین متدها و قیمت ارزان  فروش داربست در تهران به هموطنان بهترین خدمات ارائه دهد.

 

شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()