پرده اداری از تنوع زیادی برخوردار است و به سهولت می توان از بین آنها، بهترین مدل پرده اداری قیمت ارزان و با دوام را سفارش داد. فروش پرده اداری به صورت اختصاصی موجب می شود تا کارفرمایان به راحتی بتوانند پردۀ مورد نیاز دکوراسیون داخلی ساختمان اداری را تهیّه کنند. انتخاب و خرید پرده اداری مناسب می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی روشنایی محیط داشته باشد. در نتیجه بهتر است پیش از خرید پرده اداری، تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

در صورت عدم آگاهی نسبت به جدیدترین مدل های پرده اداری، می توانید نگاهی محصولات پرده اداری فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا داشته باشید.

فاکتورهای مهم انتخاب پرده اداری مناسب

فاکتورهای مهمی جهت انتخاب و خرید پرده اداری مناسب وجود دارد، که توجه به آنها لازم و ضروری است. پرده اداری کرکره ای، پرده اداری شید، پرده اداری زبرا و پرده اداری سیلوئت از جمله انواع پرده اداری محسوب می شوند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری هستند که نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشت.

پرده کرکره ای اداری به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد، امکان تنظیم نور را برای افراد به سادگی فراهم می کند و از تنوع بالای طرح و رنگبندی برخوردار است. جنس بدنۀ این نوع پرده اداری می توان از چوب، فلز و یا طرح چوب ساخته شود که حول یک محور ثابت چرخانده می شود.

پرده های شید اداری را می توان در طرح های متنوعی چون پرده شید رول اداری، پرده شید زبرا اداری، پرده شید رومی، شید بالونی و غیره سفارش داد. با استفاده از این نوع پرده اداری می توان متناسب با موقعیت های مختلف فضای دکوراسیون را تاریک و یا روشن نمود.

جهت اطلاع از قیمت پرده اداری و خرید اینترنتی لوردراپه و پرده اداری، می توانید به فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا مراجعه کنید و سفارش خرید خود را با اطمینان ثبت کنید.

 

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()