مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا در سبک های مختلف صورت می گیرد که می توان به پرده های آشپزخانه زبرا ساده، سه بعدی و چاپی اشاره نمود. پرده زبرا به دلیل کارایی آسان آن و تنوع طرح مورد استقبال قرار گرفته می شود. امروزه اکثر آپارتمان ها از فضای محدودی برخوردار هستند و این مسئله موجب شده تا از وسایل دکوراتیو کمجا استفاده کنند.  خرید مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا  می تواند فضای کمتری را اشغال کند. علاوه بر آنکه میزان نوردهی آشپزخانه را به راحتی می توان کنترل نمود.

قصد سفارش پرده زبرا مدرن و شیک برای فضای آشپزخانه دارید، می توانید محصولات پرده زبرا فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا را مشاهده نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش وسایل دکوراتیو به صورت اینترنتی در سطح کشور می باشد.

فروش انواع پرده سه بعدی آشپزخانه زبرا

همانطور که می دانید طراحی و چاپ تصاویر سه بعدی از استقبال زیادی برخوردار است. شاهد فروش انواع مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا سه بعدی در طرح های مدرن و کلاسیک می باشیم. پرده زبرا از جمله پرده های نسل جدید مدرن است که به سهولت می توان به صورت دستی و اتوماتیک باز و بسته نمود و در صورت نیاز می توان میزان روشنایی محیط آشپزخانه را افزایش داد. با استفاده از ریسه یا همان زنجیر متصل به غلتک پرده زبرا، می توان میزان باز و بسته کردن پرده را تنظیم کرد. بدین وسیله می توان میزان سایه و روشن شدن محیط را میان 10 الی 90 درجه کنترل کرد.

تنوع طرح این پرده بسیار است و امکان خرید مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا با قیمت ارزان برای صاحبخانه فراهم است. جهت مشاهدۀ برخی از رایج ترین انواع پرده زبرا می توانید لیست محصولات پرده های مدرن فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا را مشاهده نمائید. پس از ثبت سفارش  خرید پرده زبرا ، برای اطمینان می تواند با واحد فروش رونیا تماس حاصل فرمائید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()