کمپرسور اسکرو یکی از دستگاه های رایج است که در صنایع مختلف ، به منظور متراکم سازی سیالات گازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هدف از کاربرد دستگاه کمپرسور اسکرو برای جابجایی و بالا بردن انرژی گاز مورد استفاده قرار گرفته می شود. به واسطۀ دستگاه های کمپرسور می توان گازها را فشرده نمود و به واسطۀ دهانه های خروجی به داخل مخازن هوا و یا لوله های انتقال گاز در پروسۀ فعالیت های اقتصادی به کار برده می شوند. توسط برخی از شرکت های سازنده و عرضه کنندۀ تجهیزات صنعتی، شاهد فروش کمپرسور اسکرو و دیگر دستگاه می باشیم.

اگر قصد تأمین دستگاه های کمپرسور مورد نیاز سیستم های تأسیساتی و صنعتی مجموعۀ خود را دارید، می توانید با مرکز فروش شرکت هوامدار ارتباط برقرار نموده و پس از بررسی های دقیق، سفارش خرید خود را ثبت کنید.

ویژگی های کمپرسور اسکرو

دستگاه کمپرسور اسکرو به نحوی عمل می کند که از ابعاد کوچک برخوردار بوده ولی دارای سرعت عمل بالایی است. کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه هایی است که امکان جابجایی و افزایش فشار گاز را میسر می سازد. بهره گیری از این نوع دستگاه می تواند باعث ارتقاء سیستم های صنعتی می شود. توجه به این مسئله ضرورت دارد چون به واسطۀ سیستم دستگاه کمپرسور اسکرو، در مدت زمان کوتاهی فرآیند متراکم سازی سیالات گاز  هوا انجام می شود و می توان آن را در داخل مخازن هوای تحت فشار ذخیره سازی نمود. در غیر اینصورت در جریان کار مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فاکتورهای متعددی بر روی قیمت کمپرسور اسکرو تأثیرگذار است، لذا پیش از اقدام به خرید کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم باید به طور دقیق، تمام جوانب در نظر گرفته شوند و از تجربیات افراد متخصص جهت خرید کمپرسور اسکرو استفاده شود.

شرکت هوامدار به صورت تخصصی در زمینۀ ساخت و فروش دستگاه های صنعتی چون انواع کمپرسور صنعتی، داریر و مخازن هوای فشرده خدمات رسانی می کند.

 

شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()