قیمت نایلون حبابدار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و افرادی که قصد خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دارند، توجه به این نکات بسیار ضروری است. سبک تولید نایلون (رولی و کیسه ای)، متراژ و تعداد لایه از موارد مهم در تعیین قیمت انواع نایلون حبابدار  محسوب می شوند. بنابراین متناسب با نوع کالا، انتخاب نوع پلاستیک حبابدار ضربه گیر صورت می گیرد.

شرکت باران پلاست چندین سال است که به صورت حرفه ای فعالیت خود را در حوزۀ تولید انواع لفاف چون نایلون های بسته بندی آغاز کرده است. این مجموعه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها قادر به تولید انواع نایلون حبابدار، شیرینگ، فیلم استرچ و غیره با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب می باشد.

قیمت نایلون حبابدار کیسه ای

قیمت نایلون حبابدار کیسه ای به ابعاد و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ این کالا بستگی دارد. بنابراین شرکت های تولید کنندۀ کالا متناسب با نوع و ابعاد محصولات، اقدام به انتخاب و خرید نایلون حبابدار کیسه ای می کنند. امروزه با خرید پلاستیک حبابدار به سهولت می توان از ضربات و خراشیدگی ناشی از حمل و نقل جلوگیری نمود. بدین وسیله می توان از صدمات جدی به دستگاه های مهم و اساسی و تجهیزات دکوراتیو شکستنی و غیره ممانعت کرد و میزان خسارت نقل و انتقال کالاها را به حداقل رساند.

قیمت فروش نایلون حبابدار ضربه گیر با افزایش تعداد لایه ها بیشتر می شود. البته به طور کلی قیمت نایلون حبابدار ریز ارزان تر از نایلون حبابدار بزرگ می باشد. متناسب با کالاهایی با ابعاد بزرگ، از نایلون حبابدار سایز بزرگ استفاده می شود و بهتر می تواند از کالا محافظت کند. پیش از سفارش اینترنتی نایلون حبابدار پیشنهاد می کنیم با افراد متخصص مشورت نموده تا مناسب ترین نوع محصول پلاستیکی را سفارش دهید.

برای آگاهی از آخرین قیمت انواع نایلون حبابدار می توانید از طریق شرکت باران پلاست استعلام بگیرید.

 

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()