دستگاه خشک کن میوه یکی از پرکاربردترین دستگاه های موجود در صنعت خشکبار می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان حجم زیادی از میوه های مختلف را خشک نمود و در فواصل سرد سال از آنها استفاده نمود با استفاده از دستگاه خشک کن می توان یک کسب و کار جدید راه اندازی نمود. فروش دستگاه خشک کن میوه در مدل های مختلف صورت می گیرد. در ادامه مقاله قصد داریم اشاره مختصری به برخی از انواع دستگاه خشک کن میوه داشته باشیم، پس با ما همراه باشید.  استفاده از میوه های خشک از گذشته تا به امروز در ایران مرسوم بوده است و همچنان شاهد فروش انواع چیپس میوه در قنادی ها و خشکبار می باشیم.

 شرکت آراد ماشین یکی از شرکت‌های با سابقه در حوزه ساخت دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی در سطح کشور می باشد. این کمپانی  همچنین ساخت و توزیع انواع دستگاه خشک کن میوه مورد نیاز بازار را انجام می دهد.

 فروش دستگاه میوه خشک کن خانگی

چند سال اخیر بر تعداد کارهای خانگی افزوده شده و بدین وسیله راحت تر می توانند نوعی کسب و کار جدید راه اندازی کنند. خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی با ظرفیت کم یا متوسط می تواند پاسخگوی چنین افرادی باشد. در واقع استفاده درست از چنین امکاناتی، می تواند باعث رشد اقتصادی را به دنبال داشته باشد. دستگاه میوه خشک کن کابینتی، دستگاه میوه خشک کن تونلی، دستگاه میوه خشک کن خطی و روتاری برخی از انواع دستگاه میوه خشک کن محسوب می شوند. افرادی که قصد احداث یک فعالیت در حوزه تولید چیپس میوه و یا سبزی خشک دارند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت عالی مناسب ترین نوع دستگاه میوه خشک کن با ظرفیت مناسب خریداری نموده و از مزایای آن بهره مند شوند.

جهت سفارش اینترنتی خرید دستگاه سیل  و اطلاع از قیمت انواع دستگاه میوه خشک کن می توانید با با کارشناسان فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

 

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()