دستگاه سیل یکی از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی است که به کمک آنها می توان در مدت زمان اندک، بسته بندی انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و فلزی را در ابعاد مختلف به روش های متفاوت انجام داد. چند سال اخیر با ورود انواع دستگاه سیل بسته بندی در صنایع مختلف، شاهد بسته بندی محصولات در طرح های شکیل و متنوع می باشیم. در واقع خرید دستگاه سیل مناسب می تواند باعث توسعه و رونق فروش محصولات شما در سطح کشور شود.

شرکت آراد ماشین از آن جمله شرکت هایی است که با هدف رشد اقتصاد ملی قدم برداشته و توانسته با ساخت دستگاه های صنعتی پرکاربرد چون دستگاه های بسته بندی سیل به رشد و توسعۀ شرکت های تولیدکننده کمک کند.

اهمیت خرید دستگاه سیل

عملکرد دستگاه های بسته بندی سیل به کمک تولید حرارت و گرما، عملیات بسته بندی ظروف پلاستیکی و فلزی را انجام می دهد. بدین ترتیب شاهد انواع بسته بندی محصولات مختلف با ظروف یکبار مصرف می باشیم. دستگاه سیل حرارتی و القایی دو دسته بندی کلی از دستگاه های بسته بندی سیل محسوب می شوند. صنایع مختلف متناسب با ظرفیت و نوع کالا، مناسب ترین دستگاه را برای امور بسته بندی اقلام خریداری می کنند. در حال حاضر شاهد فروش انواع دستگاه سیل با عملکرد دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشیم. صنایع مختلف متناسب با بودجه ای که برای راه اندازی خط تولید کالا اختصاص داده اند، می توانند تجربۀ خرید مناسب ترین دستگاه بسته بندی سیل القایی و حرارتی را با ظرفیت های کم و زیاد داشته باشند.

البته قیمت خرید دستگاه سیل مانند خرید دستگاه سیل وکیوم خانگی نیز به عملکرد و ظرفیت دستگاه بستگی دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع دستگاه بسته بندی سیل با کارشناسان فروش شرکت آراد ماشین تماس حاصل فرمائید. پس از أخذ مشاوره رایگان، با قیمت مناسب، دستگاه بسته بندی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()