قیمت نوار خطر به ابعاد، نوع و میزان کیفیت نوار بستگی دارد. کاربرد عمدۀ نوار خطر یا نوار اخطار جهت هشدار به کار برده می شود. در واقع مانعی جهت دور نگه داشتن افراد از محدوده ای است. به طور کلی نوار اخطار یک کالای ضروری جهت راه اندازی پروژه های عمرانی، تعمیرات و غیره محسوب می شود. برای اطلاع از قیمت انواع نوار خطر می توانید با شرکت های تولید کنندۀ این محصول تماس حاصل فرمائید.

شرکت باران پلاست یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع نوار اخطار به صورت متراژی و رولی در سطح کشور می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز بازار توانسته موفق به تولید انواع نوار خطر برق گرفتگی، شهرداری، شرکت مخابرات، امور آب و فاضلاب و محدوده صحنه جرم و غیره با کیفیت عالی و نازل ترین قیمت شده است.

قیمت نوار خطر سبز و زرد

قیمت فروش نوار خطر سبز و فروش نوار خطر زرد رنگ ممکن است یکسان باشد ولی تفاوت قابل توجهی که قیمت انواع نوار خطر با یکدیگر دارند، بستگی به کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ این کالا خواهد داشت. علاوه بر آنکه متراژ رول نوار خطر تأثیر مستقیم بر روی قیمت نوار خطر خواهد داشت. متناسب با موقعیت های مختلف توصیه می کنیم، نوار هشدار مناسب را تهیه نموده و استفاده نمائید. نصب نوار خطر موجب دور نگه داشتن افراد از محل می شود. متناسب با موقعیت های مختلف باید نوار خطر مناسب استفاده شود. تولید نوار خطر در رنگبندی های مختلف چون زرد، آبی، سبز و قرمز صورت می گیرد و معنا و مفهوم متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. به عنوان مثال جهت اجرای پروژه های تعمیرات آب و فاضلاب از نوار خطر آب استفاده می شود.

جهت آگاهی از قیمت و دریافت لیست قیمت نوار خطر می توانید با گروه فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

شرکت باران پلاست   

 تهران ،‌ بزرگراه آزادگان ، فيروز بهرام ،به طرف گلدسته ، خيابان بهار ، كوي عدل ، پلاك ۴

۶ - ۵۵۲۹۳۳۰۱ ۰۲۱
۸ ۷۰۰ ۷۰۰ ۰۹۱۲
۵۵۲۹۳۳۰۷ ۰۲۱
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()